Nya tofflor!

Var på stan med Jeanette en sväng idag! Hon sov här efter Ashas 30 årskalajs, och så passade vi på att ta en shoppingtur så här under söndagen också! Mycket trevligt! :) Jeanette var ute efter innetofflor, och det var ju även jag i behov av så vi har finkammat varenda skoaffär idag känns det som! Jag har haft mina flip-flops på jobbet nu sen sommarlovet, men det blir lite kallt med dem, och det är svårt att ha strumpor om man har flippisar också! Så efter ett bra tag så hittade jag mina tofflor, och håll med mig om att det blir så mycket roligare att gå till jobbet om man har så här fina tofflor som väntar på en! :)

    

Kommentarer
Postat av: Karin

Å vilka fina tofflor! :)

2008-09-15 @ 11:17:35
Postat av: Maria

Nu fick jag också lust att köpa nya skor till jobbet, har tänkt det länge egentligen (har vanliga sandaler nu och kardborren har blivit så dålig) men det har inte blivit av...men tänk att få gå i såna fina skor varje dag! :)

Postat av: Elin

Karin: Ja, de är så tjusiga! Vissa barn har likadana, så nu har vi samma-likadana! :)



Maria: Ja, det är en fröjd att gå runt i korridorerna här nu! :)

2008-09-15 @ 13:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback