Fixat och donat!

Vaknade ganska tidigt idag, efter ganska många timmars sömn och hade en skön lång frukost! När klockan närmade sig 11 så gjorde jag mig klar för att gå bort till Sportlife för ett 30 min spinningpass! Längesen jag körde spinning nu, och 30 min kändes okej att starta med! =) Var faktiskt ganska kul, och passet var bra med bra musik! Körde så mkt spinning ett tag att det kändes tråkigt, och det har tagit emot att boka in pass men nu kanske det kan vända! Ska jag nu gå på Rivers pass på torsdagar så kände jag att jag behövda fräscha upp spinningnerven lite innan det! :) 
 
Efter passet så körde jag en stund på Crosstrainern och sen stack jag hemåt.  Lägligt nog så ligger Sportlife granne med Filmtajm, och eftersom Andreas är borta hela kvällen så svängde jag in där och hyrde tre filmer och köpte lite godis! Kändes som en bra plan för kvällen!  

Väl hemma så fixade jag lite omelett och slappade ett tag. Sa hejdå till Andreas som skulle ge sig iväg till Jörlanda på Whiskeyträff och sen bar jag ensam hemma! Tog det kloka och förnuftiga beslutet att städa min garderob! Klokt och förnuftigt kanske det var då, men tidskrävande var det och jag höll på hur länge som helst. När jag väl var färdig med röjjandet så började jag laga mat, och det blev tacos! Ja, jag kan äta det även när Andreas inte är hemma! S

Såg den första av filmerna nu Music & Lyrics och den var lite småmysig! Tror nog jag ska ge mig på en andra film nu, men vet inte riktigt vilken! Får återkomma om det senare! :)

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Vad bra att städa garderoben! Det har jag också tänkt att göra, jag vill inte tänka på hur mycket gamla handväskor och skor jag har som kan kastas. Sen hittar man ju alltid kläder längst in man glömt av att man hade dessutom, det är bra =)

Får se när det kan bli av, vi har just nu ett ommöbleringsprojekt här hemma som är lite omfattande, så det prioriteras nog framför garderoben som det känns nu... vi får se vad det blir med dagen idag! Vad tycker du, kan man ge sig ut och springa eller träna på nåt sätt fastän man har en sån där otäck början-på-förkylningskänsla i näsan/Svalget? Jag har haft det i snart fyra veckor och det händer ingenting! Kände det inför Midnattsloppet och jag tänkte att nåt skulle bryta ut när jag sprungit, men det hände inget... det är ju så att man börjar undra vad det är med en...

Postat av: Linda

Garderobsröjning blev det på min sambofria kväll också! :o) Visseligen inte lika omfattande, då jag tjuvstartade förra helgen, men alltid får man ihop en hög till Myrornas!

2008-09-07 @ 20:29:04
URL: http://tashmiras.blogg.se/
Postat av: River

Hej. Det är rätt att trappa ner från en träningsform om det börjar kännas tråkigt för att sedan kunna återgå till den med ny energi. Just nu känner jag att har haft alldeles för mycket fokus och hets mot kilometertider att jag tappat själva känslan för löpning så resten av året ska jag bara njuta av stilla, lugna pass och hitta tillbaka till känslan. Tuff och pulshöjande träning till grym musik (om jag får säga det själv) kör jag inne i cykelsalen resten av hösten istället ;)



2008-09-09 @ 01:11:41
URL: http://riverspringer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback