Body Combat

Japps, kom iväg till Sportlife idag! Aningen seg var jag innan passet, men hade haft en dubbellektion på körskolan innan, så jag skyller på den :)

Seg var jag dock inte under passet, och det var ju det viktigaste! Eler seg och seg, hann nog inte känna efter för Linda körde skiten ur oss! :p Men det var kul! Märktes att det var lättare denna gången att hänga med, och jag stod inte o såg ut som ett frågetecken lika många gånger iaf! :) Tror jag inte! Detta passet kör de till v. 39 och då kommer en ny release så det blir väl isf lagom tills man fixar denna koreografi! :) Kommer dock ta ett tag innan man släpper den lilla melodislingan "La la la la lalal la" Har nynnat på den ett tag innan och visste inte vad jag fått den ifrån, men idag fick jag svaret! :)

När jag kom hemdärifrån så var det riktigt gott att ha pappas färdiga soppa i kylskåpet och bara värma! Fotbollen står på nu, men jag tror jag ska lägga mig och läsa istället. Resultatet lär jag ju få veta iaf! =)

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Vad skönt!

Är Combat som box ungefär?



Tyvärr har de tagit bort Box från F&S, det är lite tråkigt, men som det känns nu så är yogan det absolut hetaste för mig. Ikväll är det dags igen!

Postat av: Linda

Hahaha! La-la-la-la-la-la-la!

2008-09-11 @ 08:16:43
URL: http://tashmiras.blogg.se/
Postat av: Elin

Spessartin: Ja, det är kampsportinspirerat konditionspass, så det är en del inslag av box! Men mer med kombinationer som typ aerobic. Riktigt kul med mycket fart! :)

2008-09-11 @ 17:39:35
Postat av: Elin

La la la la lalal la...... La la la la lalal la

2008-09-11 @ 17:39:58
Postat av: Linda

Ylva hann före till passet imorgon :o/

Menmen, det blir väl fler tillfällen! :o)

2008-09-11 @ 21:10:50
URL: http://tashmiras.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Elin!



Hoppas allt är bra med dig! Gubben din träffar vi ju rätt så ofta nu så han har vi koll på men dig var det längesedan man såg :-) Vi får ta en tur till götet i höst och hälsa på lite!



Vad blir det i helgen för er? Själva ska vi på barndop för Håkan och Annas lilla Teo. Sen blir det nog en hyfsat lugn helg för övrigt.



Kram



2008-09-12 @ 12:12:05
URL: http://lavin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback