Body Combat och spinningpass!

Igår blev det Body Combat Release på Frölunda, med Linda och Anna! det nya passet var lite enklare att hänga med i, men det kanske var för attjag varit några gånger på det gamla passet så man känner igen rörelserna! Men kändes som om man hängde med mer i kombinationerna denna gången iaf trots att det var nya kombinationer! Bra musik var det också till detta pass, så får försöka komma iväg på lite fler! :)

Idag blev det spinning 45 min. med Emil! Har ju följt hans blogg ett tag, så det var kul att testa på ett av hans pass också! Passet var varierat, både musikmässigt och innehållsmässigt, och det är bra! Bra instruktioner genom hela passet också, så detta var också ett pass som jag kommer återvända till. Synd att inte fler bokat in sig, men får hoppas det ändras till nästkommande veckor!

Imorgon blir det nog vilodag, fredagar brukar bli det! :) Ska ev. möta upp Andreas i stan efter jobbet, men vi får se vad vi hinner med. Johan och Linda kommer nog hit på kvällen för tacos, eller om vi ska köra någon vegetarisk variant.... (kan ju skriva det iaf för att skrämmas lite). =)

På lördag blir det en tur till Alingsås. På dan ska jag nog försöka övningsköra, och kanske hälsa på farmor en sväng. På kvällen ska jag hem till Lotta på lite kalasmiddag! Blir trevligt! :)

Nu ska jag äta, för magen skriker av hunger! Har lyckats ordna något med kommentarerna på denna blogg, så ska försöka ändra tillbaka det sen. =) Jag la in en kommentar förut och den kunde inte visas förrän den var granskad (av mig då!) Ska se om jag kan få bort denna funktionen, men det gör jag inte just nu! Först blir det mat!

~ Ha en bra kväll! ~

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Vad skötn med spinning! Jag är sugen på det också, men först komma igång med gymmet igen. Det här med yoga är verkligen min grej nu känner jag, och det är viktigt att jag får rutin i det, sen får all annan träning komma efterhand. Men gymmet är nog bra för mina stela axlar tror jag....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback