A a

Sitter på jobbet, precis haft en stunds bokstavsgenomgång med barnen och pratat om bokstaven A! Kul när man på morgonen presenterar att "idag ska vi ha svenska och matte" och alla barn tjuter ut: JAAAAAAAAAAAAAA! Då är det kul att vara fröken! Självklart kom vårt lilla bokstavstroll på besök också, Månkemire, och det var väldigt populärt! Nu är det rast en stund, och sen får man köra på igen innan det är dags för lunch!   Ska ha möte fram till 16.30 idag sen, och efter det blir det nog ganska så direkt hem tror jag!

Blev en kort joggingtur igårkväll, jag övervann tröttheten efter kvällsmötet och kom ut en kortis! :) Idag tror jag det blir en kort promenix, och sen ganska tidig sänggång! Ska försöka komma tidigare till jobbet imorrn eftersom jag behöver gå lite tidigare för körlektion under eftermiddagen! Har en dubbel imorgon, och en på torsdag och det är skönt att verkligen ta slutspurten nu! Imorgon kommer vi förhoppningsvis boka in uppkörning också! Spännande!  

Imorgon har visst Linda M Body Combat på Sportlife Frölunda, så det måste man ju boka in! :) Har dock vaknat med lite "krångel" i halsen idag, men hoppas att det släpper om man vilar idag och somnar tidigt! :)  

Nä, om man skulle ta och jobba en liten stund till! Om 5 minuter är barnens rast slut! :)   ~Ha en bra dag! ~    

Kommentarer
Postat av: Linda

Det vore jättekul om du orkade vara med igen! Jag ska ha med mig en ny tjej, nyutbildad combatinstruktör som ska köra några låtar. Det blir spännande. Jag minns själv hur äckligt nervös man var... :o)

2008-09-09 @ 10:21:57
Postat av: Spessartin

Jag skall gå på yoga-pass idag! Jag hoppas verkligen det är nåt för mig. Det vore bra för mig det där. Iom att jag inte har så mycket ork, så tror jag att det kan vara bra mentalt att gå på yoga. Hårdare träning är nog inte så bra för mig just nu... blir dock såklart sugen på en kort joggingtur, men det får vänta... måste ta det lugnt och försiktigt nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback