Tusingar med Pappa!

Idag efter jobbet mötte jag upp pappa i stan och vi tog bussen ut till oss, och sedan blev det övningskörning! Körde runt i områdena häromkring, och backade kring några gathörn och fixade och donade lite! Var ute 1,5 timme ungefär, och det var skönt att köra lite igen!

När körningen var klar så var det bara att köra så det rykte i annan form, nämligen i tusingar! Så på med springkläder, och springskor och sen iväg! Blev en uppjogg ner till Fiskebäck, och väl nere vid "Tippen" så blev det tusingar! Pappas första tusingar var detta, och de blev mycket bra! =) Vi körde fem repetitioner, och båda två fick personbästa idag! Så vi var duktiga!! =)

Mine repetitioner såg ut så här:


SträckaDistansTidSnitttidKommentar
Repetition 11 000 m 04:104,10 min/km82/87
Repetition 21 000 m 04:114,11 min/km85/89
Repetition 31 000 m 04:084,08 min/km85/90
Repetition 41 000 m 04:144,14 min/km85/89
Repetition 51 000 m 04:144,14 min/km85/89


och tillsammans med upp- och nerjogg på 6.3 km så blev det ett pass på 11,3 km idag! kändes himla skönt att komma ut, och det blev bra väder också fram mot kvällen igen så det var gott!

Nu efteråt så har jag suttit och rättat barnens häften, och jag hade en hel hög mig hem så det tiog sin lilla tid men nu är det fixat! Alla häften är rättade, och ligger klara med fins klistermärken på sig, för det får man när man är duktig! =) Nu är det bara tre veckor kvar till skolavslutningen så finns lite att fixa med och bli klar med på jobbet den närmaste tiden!!

Nu ska jag nog lägga mig och läsa, och sen kommer nog John Blund!






   
(Inte från tusingarna, men från i lördags! Ser ju lite lätt mordisk ut på den sista!)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hehe, ja jag förstår att du är mordisk efter en sån lång springtur! Kram!

2008-05-22 @ 08:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback