Som ett brev på posten...

Då är det här, igår damp det ner i brevlådan - Startbeviset inför Stockholm Marathon med startnummer K986!!! Jajamensan, nu är det nära! =) Känns br nu, och laddad börjar man bli - mer och mer för varje dag! Nästa lördagär det dags för Göteborgsvarvet, och även det börjar man ladda upp sig inför nu! Har känts riktigt bra de senaste passen, så hoppas att det är en formtopp på väg in nu, eller att det är den som kommit som håller i sig ett tag! =) 21 juni är det ju dags för halvmara i Tromsö också, och laddandet för den är väöl inte riktigt igång, men väl planeringen och det ska bli himla kul att åka norröver! =)

Idag har jag varit nere och lekt med Lovisa, och det var så kul att se henne igen! Var längesen jag var där nu, inte setts sen februari och det märktes på henne att hon saknat mig också! Tur att vi hann ha en mysig kväll med både en cykeltur och studsmattehoppning! Att man blev kallad "Långsamma Elin" under cykelturen är väl smällar man får ta, men det är faktiskt inte så lätt att springa efter en 5,5 åring som cyklar när man har ballerinaskorna på sig... men nu hgar hon gjort en Kom-ihåg-lapp till mig att jag ska ta på mig springskorna nästa gång jag kommer dit så att jag skan jogga med henne istället! =)

Imorrn är det dags för körlektion igen, och förhoppningsvis kommer jag dit en stund innan och kan sitta med teorin då också! Suttit en stund nu ikväll! Inte varit prio 1 de senaste dagarna, men schemat har varit rätt fullt också! När maran är över så blir treori + körkort högsta prio - i promise......


speciellt om husvisningarna vi ska på ger resultat....... I say no more....  ;)







Kommentarer
Postat av: Maria

Husvisningar??? Tell me more!! Tusan vad spännande!!

2008-05-07 @ 22:18:49
Postat av: Annolainen

Gahhh husvisning, shitmyBritt där snackar vi vuxenpoäng:)Nu har jag iallafall kutat vårruset trots min lilla förkylning (som jag säkert bara inbillar mig jag har för att jag är så satans rätt för att bli sjuk nu)Jaja vann gjorde jag iallafall inte, men jag kom in på 18.15 vilken inte är så illa pinkat, eller hur! Noah o Davie stod och hejjade för fulla muggar:)Hör av mig im, kanske hänger på! Godnatt

2008-05-07 @ 22:34:26
Postat av: Karin

Ååå så spännande med husvisning! Du skulle ju ge mig länk?! Vill ha! :) Söta Lovisa, en riktig busunge den, hehe... Kram på dig långsamma Elin!

2008-05-08 @ 21:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback