sjuk.... ?




Är jag sjuk nu? njae, det e jag inte men lite förkyld är jag så lite synd om mig! Jag är iof tillräckligt förkyld att inse att jag inte ska springa idag, och då får jag anse mig lite sjuk! Smittan har funnits på jobbet, och det var väl en tidsfråga innan man skulle åka på det Verkar dock vara en lindrig vaiant för min del, så jag tror på mycket vätska och vila så ska detta vara över strax! SKA vara över, alltså!




I tisdags var det återigen dax för träning tillsammans med jogg.se:are i Alingsås! Var riktigt bra även denna gång! Nu körde vi 3 min.intervaller i Nolhaga, och det var både skoj och jobbigt! =) Gick väldigt bra för min del, och känns som om all träning har lönat sig ordentligt nu och man får resultat på det och det är skoj! Fick positiv feedback också från de andra och det är ju kul! =) Men därför känns det extra tungt om man inte får träna nu, men samtidigt vet jag att det är det absolut bästa, för annars kan jag ju riskera hela formen! Men ibland är det svårt att vara förnuftig! =) Men en eller två dagars vila har väl ingen dött av, eller?!





Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag har vilat de senaste 8 åren och jag lever än :)

2008-05-01 @ 09:20:31
Postat av: Karin

Håller med Andreas! Jag har vilat i 25 år och mår bara bra! :) Hoppas du mår bättre snart! Kramar!

2008-05-01 @ 10:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback