Så nära, så nära!


De blå linjerna har kommit upp på gatan! Ett tydligt tecken på att Göteborgsvarvet närmnar sig med stormsteg! Ska ta mig ut en kort liten jogg sedan, men först blir det trappträning lite till - ToR tvättstugan! När det mesta är färdigtvättat så kommer jag jogga en kortis och sen är det vila som gäller till lördag (Wow! En dag!) =)

Känns bra i kroppen inför lördag och de senaste passen har gått finfint så hoppas på att slå förra årets tid med ett par minuter, minst! Då landade jag på Slottskogsvallen på 1.55 och det ska jag absolut under i år, men frågan är med hur mycket?! Det vet vi på lördag! =)




image328

Kommentarer
Postat av: Karin

Vi kommer nog och tittar på er när ni springer! :) Lycka till!! Kramar!!

2008-05-15 @ 20:49:41
Postat av: Spessartin

Åh, vad jag håller tummarna för dig, och nästa år är det jag som springer skall jag säga! Här går det inte alls med löpträningen, vi varvar lite olika sjukdomar med att måla huset, känns som om man aldrig kommer att komma igång att springa igen! :/ Dock skall man väl inte förbise det träningspass jag har idag på förmiddagen; klippa gräset i ungefär 2,5 h, det är ju motion det också även om det kanske inte är så att det går att registrera på jogg direkt *ler* Jag håller alla tummar jag har (två tror jag =) ) och hoppas att du får en tid som du blir nöjd med! *KRAM*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback