Kvällsjogg efter mycket om och men....

Japp, idag satt det långt inne innan jag kom ut. Var seg och allmänt omotiverad men man vet ju att det alltid är så himla gott när man väl kommit ut! Så när jag väl var ombytt och precis på väg ut så öppnade grannen dörren och frågade om jag skulle ut, och om han kunde haka på... Han ville helst promenixa, men hängde med på en springrunda istället. Och jag lovade att det varken skulle bli långt, eller snabbt så att han skulle kunna haka på! Springer ju inte alltid pass på över 20 km.....  =)

Vi sprang ner mot Fiskebäck, och sedan över till Hinsholmen och så hemåt...  Blev en lätt joggingrunda med inslag av gång! Men det var ruggigt skönt att komma ut, och man mår så mycket bättre efteråt! Och du Dennis - jag kan springa med dig fler gånger om du vill! =)

I helgen blir det nog ett pass men man kommer ju nästan sakna att inte ha ett långpass inbokat, men ska ju få ett ordentligt långpass nästa helg så ska nog överleva! Börjar bli nervös inför maran nu, och tankarna kretsar mer eller mindre hela tiden kring maran! Kommer nog inte vara en rolig person att ha o göra med nästa vecka! =) Synd bara att vi ska ha kvällsmöte på tisdag, och föräldramöte på onsdag - inte det man önskar en sådan vecka! Tisdagens kvällsmöte gör också så att jag missar jogg-träffen på tisdag och det känns surt! Den 10:e ska jag iaf försöka åka till Alingsås och vara med igen! Är kul att träna i grupp och de tre träffarna hitills har vart jätteroliga, och får hoppas att det blir fler tillfällen! =)

Nä, nu ska jag nog ta och försöka komma i säng!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Karin

Va?! Springer du inte alltid pass över 20 km?! Hihi, men det är inte ofta det blir kortare va? :)Tycker alltid du skriver att du springer såååå långt! Kramar!!

2008-05-23 @ 08:20:41
Postat av: Elin

Karin - hehe, det är ju de långa passen jag skriver mest om! =) Låter häftigast ju! =)

2008-05-23 @ 18:42:52
Postat av: Karin

Ahaaaa! Ja det är klart, du är inte så dum som du ser ut ;) KRAM!!

2008-05-24 @ 09:07:08
Postat av: Anna

Hej!

Är skitimpad över dig att du skall springa maran. Lovar att hålla alla tummar och tår! Synd att vi inte ses på tisdag, men vi hoppas att det kan bli fler träffar till hösten med! Om vi bara blir ett gäng, så vore det ju inga problem!

Själv har jag inte sprungit en meter sedan förra lördagen, men det beror inte på ovilja, utan total tidsbrist. ser fram mot sommarlovet. Då jäklar skall här springas...*tssss*

Ha det!
/Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback