6 dagar kvar...

                                                                                                                                                           



Japps, nu är det inte "sista lördagen i maj" eller ens "nästa lördag", utan nu är det PÅ lördag!! Helt otroligt vad fort tiden har gått under våren ändå! Och jag kommer inte bröja skriva om att jag inte tränat tillräckligt, inte fått in tillräckligt många pass osv. för det tror jag faktiskt att jag har! Jag tror t.om. att jag har tränat bättre än förra året, även om det kanske inte är lika många kilometrar.... men kvalitet framför kvantitet kan vi ju dra till med nu då!

En stor fråga just nu är ju klädvalet! Det är ofta en stor fråga i mitt liv... "Vad ska jag ha på mig!?" Men då i lite andra sammanhang... När jag springer så har jag ett par uppsättningar löparkläder som jag varierar mellan, och det funkar oftast bra med det! Men nu är det ju inte vilket joggingpass som helst jag ska ge mig ut på, PÅ lördag utan det är joggingpasset med stort J! Överdel är jag helt klar med - det blir min ljusblå jogg.se t-shirt!! Har tänkt svarta tights till, knälånga och på så sätt samma kläder som på Göteborgsvarvet! Men nu har jag hört att det lutar åt ganska varmt väder på lördag, inte riktigt som förra året men dock varmare än vid Göteborgsvarvet i år iaf! Ska man kanske ändå ha korta tights på sig då? Fast jag inte tränat med dem i år.... ? Fast jag använde dem ofta förra året? Och de är ju faktiskt sköna? Hmm... allt är bestämt förutom tightsen faktiskt, och då menar jag allt! =)

För att göra en liten förundersökning så tog jag mina korta grå tights idag när jag stack ut, och de var riktigt snabba! Blev 6.3 km på 29.01 min! =) Och det kändes ruggigt bra hela tiden, så nu är jag verkligen på G! Känns hur bra som helst!

Så nu lutar klädvalet åt jogg.se t-shirten och grå tights....

                                                      .... de kläderna är inte bara snabba, de matchar också! =)

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag röstar för de grå tightsen! :) KRAMAR!

2008-05-25 @ 20:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback