5 dagar kvar!

        

Jojomen, tjejen kan räkna - nedåt till på köpet! =)

Idag var det vilodag.... om man räknar en hel arbetsdag i barngrupp, och en liten shoppingtur på stan för vilodag så var det vilodag idag! =) Nu har jag iaf köpt in lite böcker, så att jag ska kunna ha något att läsa och koppla av med i veckan! Får se hur bra det funkar! Men det brukar vara ett finfint sätt att koppla av på iaf!

Imorgon blir det lång dag igen... har möte efter jobbet, så slutar inte förrän 18.30, och jag börjar 7.30 så det blir faktiskt en låååång dag! Även onsdag blir lång för då har vi föräldramöte på kvällen, men eftersom jag har världens bästa kollegor som inser vikten av att vila inför ett marathon,  så får jag lite sovmorgon på onsdagen! Supersöta är de faktiskt =)

Nej.... tror nog jag ska koppla av med en bok en stund! =) Så kanske man somnar i vettig tid också!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Vad är det för böcker du köpt? *nyfiken*

Postat av: Elin

Hello! Blev 4 pocketböker... Hade tänkt mig att köpa Camilla LÄckbergs nya för jag visste att den kom ut i dagarna, men det var inte förrän imorgon som den kommer! Så det blev Nora Roberts - Nyckeln till mod (tredje delen i en triologi), Denise Rudberg - Matilda, Leslie Pears - Adéle, och Marie Jungstedts - I denna ljuva sommartid! =)

Valde efter författare, så tror det ska bli bra! =)

2008-05-27 @ 11:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback