4 dagar kvar!










Blev en lång dag på jobbet idag med kvällsmöte till 19, så var hemma runt 20 och då var det bara att svida om och sen sticka ut på det planerade passet! Sitter här nu, nöjd med passet och mätt efter min omelett! Hoppas att "Kolhydrattömningen" idag funkar, för imorgon är det dags att kolhydratladda!

Har världens bästa kollegor, så har fått lite sovmorgon imorgon! Detta gör att jag kan (om jag vill och orkar) springa en kortis innan frukost imorgon, och sedan starta med en rejäl frukost och på så sätt starta laddningen!  =)

Blir en sen dag på jobbet imorgon också, eftersom vi har föräldramöte men det ska nog gå bra! Sen är det ju bara torsdag kvar att jobba, och sen är jag klar för denna vecka! Skönt! Vill att det ska vara lördag nu, så att man får starta någon gång!

Dagens pass:

SträckaDistansTidSnitttidKommentar
Uppjogg2,14 km 13:006,04 min/km 
Repetition 1250 m 00:503,20 min/km 
Repetition 2250 m 00:503,20 min/km 
Repetition 3250 m 00:473,08 min/km 
Nerjogg3,00 km 16:005,20 min/km 
TOTALT:
Distans:5,89 km
Tid:00:31:27
Snitt:5:20 min/km

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Elin!
Jag ska heja på dig på lördag!!! Du kommer att klara loppet hur bra som som helst!! =)
Jag pratade precis med Andreas, om att det blir nog v. 30 som vi kommer upp till er, antingen åker vi på sön. eller mån. och så åker vi hem på torsdagen eftersom det är Helsingborgsfestivalen. Men vi bestämde att vi skulle höras av snart igen. Du ville inte till Skara? Det e lugnt, vi kan hitta på något annat kul! Det är bara Marcus som kommer att bli lite ledsen ;)(tror jag) hihihi - han älskar vattenland! Ikväll ska jag till Pålsjöskog och gå stavgång och det ska bli kul, har provat det en gång tidigare. Det är så himla fint väder också.
Du får ha det så bra! LYCKA TILL PÅ STOCKHOLM MARATHON i helgen!!!!
Kram Sandra

2008-05-28 @ 16:53:26
Postat av: Johanna

Wow, vilken grej ! Lycka till !

Postat av: Elin

Sandra - Jodå, Skara är kul så¨kan tänka mig det igen... men är tveksam till om det är lika kul en gång till "så tätt inpå" =) Finns ju fler vattenland i området! =) Tack för påhejjandet på lördag, kan behövas!! Vi hörs! Kram

2008-05-29 @ 13:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback