2 dagar kvar - pirripirri!

Japps, det är ungefär så det känns nu - pirripirri!

Håller på att packa, och fixa fram alla saker och kollar igenom allt 1000000 gånger! Lyssnar även igenom den tänkta låtlistan jag tänkte ha, om jag nu kommer använda iPoden... men man får vara redo på allt! =)

Vädret ser ju ut att bli varmt även i år... dock inte lika varmt som förra året! Och jag hoppas verkligen att det inte blir så varmt! Lite molnigt och 17 grader hade ju vart gott! =) Klädvalet blir mog detsamma ändå... tror jag? Eller? Vad ska jag ha på mig? Ska kolla vad jag har packat......

Kl. 11.00 åker vi härifrån till Alingsås, där det blir lite lunch innan avfärd! Sen drar vi vidare mot el Huvudstado, jag, andreas och pappa! Så hoppas vi komma fram i god tid för nummerlappsutdelning osv, för att sedan bege oss till storebro + fru för övernattningen! Ska bli skojigt! =) 

Nä, dax att plocka fram det sista! Lika bara att inte packa ner det än, för jag kommer vilja gå igenom det ett antal gånger till =) 

Kram  

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Håller såklart tummarna för det vilda - klart det här kommer att gå bra!

Jag har jobbat in den här dagen så jag skall vara ledig idag och skall snart ge mig ut på den första löpar-rundan på lääänge. Eller, det kommer nog inte handla om löpning utan mer om kvalificerad lufsning, men nån stans måste man ju börja. Jag vill verkligen få rutin i det här nu efter alla sjukdomar och husmålning och allt vad det varit.... vet att första ången är hemsk, så vi får väl se hur jag mår när jag kommer tillbaka =)

Ha det nu så jättebra i Stockholm och hoppas att du får en tid som du blir nöjd med!

*många kramar*

Postat av: Linda

Lycka till Elin! Jag hejar på dig!

Kram Linda

2008-05-30 @ 08:35:06
Postat av: Anonym

Nu är nerräkningen snart slut. Dagen M(som MARATHON) står för dörren. Nu är all träning och upladdning inför den stora dagen STOCKHOLM MARATON slut.Imorgon står du vänd mot starten och blickar förväntansfull fram mot 4 mil på Stockholms gator. Passa på och njut lite av atmosfären runt omkring, den är säkert grym.Att du klarar loppet på en tid du är nöjd med är ganska säkert, så som du har tränat. Vi hejar på DIG. Även din Pappa får hänga med på denna hälsning. LYCKA TILL BÄGGE TVÅ önskar
skånepäronen.
Kramar från Lena o Flemming.

2008-05-30 @ 09:04:51
Postat av: Karin

Lycka till syster yster!! Du kommer fixa detta galant! :) Hälsa storebror+fru! KRAMAR!!

2008-05-30 @ 09:22:34
Postat av: Anna

Åhhh, jättelycka till nu då! Hoppas att det blir en någorlunda behaglig tempratur i morgon och att du kan njuta av dagen! Förstår att det pirrar rejält just nu!

Skall bli spännande när du rapporterar hur det gått!Ser fram mot det!

kramar

2008-05-30 @ 10:26:54
URL: http://anna-panna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback