19907 - det é jag det!




Oj oj då, så var det dags igen! Detta inlägg lär väl bli både ett pepp-inlägg och ett inlägg med en radda bortförklaringar om det inte skulle gå bra idag såsom "Jag har lite ont i ena vaden nu....", "Jag känner mig en smula ringrostig....", "Jag tror jag har drabbats av en mildare form av galna ko-sjukan..."

Just nu har jag faktiskt inte bortförklaringar att komma med, för det har känts så himla bra på träningarna den senaste tiden, så det är verkligen bara att hoppas att det håller i sig ett tag till! Idag är det bara två veckor kvar till maran, och när jag står på startlinjen på Göteborgsvarvet så är det faktiskt nästan exakt samma tid två veckor senare som jag ska starta i Stockholm!


Nervigt är det nu iaf! Alla snackar tider hit och dit.... Jag ska starta tillsammans med Lotta och båda vill under 1.50 så skönt att ha någon att springa med. Men ju närmare jag kommit starten desto mer känns 1.45 som ett mål som kanske inte är så orimligt som jag trott.... Fick en hint på jogg igår om hur långt under 1.45 jag trodde jag skulle komma och då blev jag nervös... :) Hehe.....

Nä... om man skulle dricka lite vatten och äta en banan kanske, och sen äta en banan och dricka lite vatten...... och så lite mer vatten, och kanske en banan?

       





 
"Löpning är väldigt lönsamt. Det är bra för dina ben och dina fötter.
Det är också väldigt bra för marken. Det får den att känna sig behövd."


(Charles M. Schultz (1922-2000) Snobbens tecknare).


 


2003 - 2.14:58

2004 - 1.59.01

2005 - 2.02.27

2006 - 1.55.55

2007 - 1.55.35

2008 -


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaja 1.30 ska du klara så mycket som du springer.. tänk på oss feta istället som inte rört oss så mycket på sistone. :)

2008-05-17 @ 10:16:28
Postat av: Karin

LYCKA TILL syster yster! Jag har skrivit ett Lycka Till inlägg i min blogg idag! :) Vi kommer inte och tittar, men vi hejar härifrån "Go Pelin, go Pelin"!! Kramar!!

2008-05-17 @ 10:34:04
Postat av: Mats Andreasson

Hej Elin. Ville bara önska dig lycka till på Göteborgsvarvet. Tror att du fixar en tid under 1.45. Håller på att bygga upp formen till nästa år.Mats

Postat av: Elin

Andy (för jag vet att det är du) - hehe tänker på er och hoppas du kommer runt utan att må alltför illa ;)

Karin - Tack tack - hör hejaropen ända hit.... (tror det var det jag hörde iaf)

Mats - Tackar tackar! Hoppas att träningen under året går bra och att du står på startlinjen nästa år!

2008-05-17 @ 13:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback