1.51.20

Så blev tiden!!

Är inte helt nöjd, men ändå ganska nöjd =) 1.45 märkte jag snabbt att det var alldeles för snabbt, men 1.50 hade jag vittring på men det var trångt och när jag försökte öka så kunde man det en bit men sen tappade man när man skulle komma förbi någon, eller så fick man sakta in för att det blev trånga passager! Tror att man sk a ta Göteborgsvarvet som ett njutarlopp, och sen pressa tider på något mindre lopp!

Men det var ett kul lopp iaf. Sprang tillsammans med Lotta, och Anders, fram till ca 18 km tror jag. Därifrån drog jag på lite mer och Lotta kom in i mål ca 1 min. efter mig!

Men... passet kändes bra inför Stockholm, och ser fram emot det loppet också! Kommer ju inte hålla alls samma tempo som idag, men bättre tid än förra året ska man lyckas med! =) Så jo... jag är faktiskt nöjd med min tid idag - det blev ju ändå Personbästa med 4 minuter! =)

Nu blir det pizza!!

~ kram ~


Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis Pelin! Du e grym! :) Kramar!!

2008-05-17 @ 22:56:31
Postat av: Anna

Men åh, vad bra det gick för dig! Tycker verkligen att det är en skitbra tid.

Jag och papsen tog oss runt på 2.21.04 vilket jag är MYCKET nöjd med! Framför allt är jag nöjd med hur bra det kändes hela vägen. Orkade springa hela vägen förutom vid två ställen de sista 2 kilometrarna, då jag gick 20 meter. Det kändes finfint nästan hela vägen och det var absolut hur kul som helst! Visst var det lite trångt, men det gynnade nog bara mig. Tror inte alls att det hade känts lika bra om jag försökt springa fortare! Nu är jag skitladdad inför nästa år. Nu när jag faktiskt vet vad det innebär!

Ha det gott och LYCKA TILL i Stockholm!

/Anna

Postat av: Niels

Du är grym, Elin!

Lever din sambo...?

2008-05-18 @ 00:39:40
Postat av: Spessartin

Vad du är bra! Nästa år SKA jag springa Göteborgsvarvet, så är det bara! Tänkte på dig igår när jag kämpade med målningen och tänkte att du kämpar ännu mer! Härligt att det känns bra inför Stockholm Marathon, kommer ju självklart hålla alla tummarna för dig då också! Fick du en bättre tid på varvet i år än förra året? Själv längtar jag infernaliskt efter att få springa, men det får ta den tid det tar det här, först skall precis ALL brun färg bort från vårt hus! *KRAM*

2008-05-18 @ 08:49:35
URL: http://spessartin.blogg.se
Postat av: Elin

Karin - tackar!!!

Anna - Tack så mcket!! Grattis även till dig för en bra prestation!

Niels - Jajamän, han lever men är lite sliten! =) Men glad, han slog Kims tid och det var hans mål!!

Spessartin - Tackar!
Japps, jag slog förra årets tid med ca 4 minuter, så det känns himla bra faktiskt! =)

2008-05-18 @ 10:01:18
Postat av: Linda

Grattit till en ny rekordtid! Du ska vara supernöjd! Ska bli kul att höra hur det går i Stockholm om två veckor.

Tack för i helgen! Pizzan igår smakade underbart!

Vi ses!

Kram

2008-05-18 @ 20:09:54
Postat av: Benet

Schysst förbättring från förra året! Grattis! Lovar gott inför SM den 31:e!

2008-05-19 @ 08:49:58
URL: http://benets.blogspot.com
Postat av: Henke

Grattis till ett bra lopp!

2008-05-19 @ 20:05:16
URL: http://intebaramara.henrikaronsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback