Halkkörning

Idag var det då dags för halkkörningen på Stora Holm! Lite smått nervös klev man innanför dörrarna där ca 7.30, och "Checkade in" och blev sedan visad till lärosalen! Där blev det en kort information, och introduktion inann det var dags att stiga in i bilarna. Jag och en annan tjej, M, fick en söt liten silvrig Toyota! Sen var det bara att tuta och köra, halka och sladda! Det var båd en kul, och lärorik, upplevelse!



Efter halkkörningen så var det jobbet som gällde! Man känner sig saknad när 30 ungar kommer och kastar sig om halsen på en och undrar var man har varit! Eftermiddagen förflöt på fin, och arbetsdagen kändes kort, vilket den ju iof var! Direkt efter jobbet var det dags för föreläsning på Folkets Hus. Så efter lite mat från BK så installerade vi oss i stolarna för att lyssna på en föreläsning om Konflikthantering och tuffa samtal! Även denna var både kul och lärorik! Inte helt van vid att sitta och lyssna i tre timmar längre, så nu är man ganska trött. Träningsväskan är packa, för imorgon efter jobbet blir det övningskörning och en springtur med pappa! Nice! =)

Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt att du har fått gjort halkkörningen! :) Jag tyckte det var jätteotäckt.. hehe.. men väldigt bra att man får prova på hur det kan bli! Kramar

2008-03-13 @ 18:06:05
Postat av: Spessartin

Vad spännande med konflikthantering, nåt sånt skulle säkert vara jättenyttigt att gå på! Vem var det som höll i den? Går den fler gånger? Låter som sagt verkligen vettigt att lyssna på nåt sånt, för det kan ju tyvärr uppkomma tråkiga situationer som man måste ta tag i =(

Halkkörning är jätteroligt! Det var ju längesen jag gjorde min nu, men jag sladde omkring en hel del när jag jobbade i Norrland, hur nyttigt som helst att lära sig ha koll på bilen även om det släpper!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback