Fast hos farbror blå

Idag efter jobbet träffade jag pappa vid hans jobb, och sen blev det övningskörning! Vi körde genom stan och snirklade runt här och där, och efter ett tag så rog vi oss bort mot Sisjön! Där sprang vi Sisjön - Oxsjön rundan och det var skönt! Den är väl ca 10 km, och vi sprang på ca 1 timme.... Gott!

På vägen hem så körde jag då, hem mot oss! Efter en bit på Söderleden så blev vi stannade av polisen. Vi såg nog inte så värst kriminella ut, för alla blev stannade och alla fick blåsa!  Även jag! =) Både jag och pappa klarade oss dock igenom kontrollen, och han önskade oss lycka till med den fortsatta övningskörningen! =)


   

Kommentarer
Postat av: Karin

OJ! Din första blåsning, hur kändes det? Blev du nervös? :) haha, vad kul! Kramar!

Postat av: Spessartin

Härligt att springa! Jag saknar det men här har verkligen varit fullt upp det sista sen min otäcka sjukdom. Får se vad som det blir i helgen, kanske kan det bli en sväng då, det hade onekligen varit skönt, det är bara det att det inte funkar med både joggingrunda och sen jobba i trädgården, man blir så fruktansvärt trött då :S

2008-03-14 @ 21:35:39
URL: http://spessartin.blogg.se
Postat av: Elin

Karin: Hehe ja men blev lite nervös, trots att man vet att man inte druckit något de senaste 120 timmarna =)

2008-03-15 @ 07:27:30
Postat av: Elin

Spessartin: Får hoppas att du kan komma ut och springa snart, nu brjar ju förhoppningsvis vädret bättra sig också! Trädgårdsarbete o joggingrundor är nog en ganska jobbig kombination, men hoppas du hittar en lucka för lite jogg =)

2008-03-15 @ 07:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback