Ååå

Piakava, piakava, piakava!

Så nu har jag varit arg också....  skrev ett hyfsat långt inlägg om helgen som nu inte publicerades! Orkar inte skriva om det, för är supertrött så här kommer det i kort, kort format!

Träning
- Innebandypass 1,5 timme på lördagen
- Långpass 22 km på söndagen. 2 tim. 12 min. (6min/km) Skönt, och vackert väder! En del av rundan gick i Änggårdsbergen tillsammans med Anna.

Melodifestival
Vi såg detta äventyr tillsammans med Johan och Linda! Blev först middag, och sen la festival de la musica! Inte helt otippa att Perelli vann, men ändå inte helt självklart! Dock en bra låt, och jag tycker nog rätt låt vann, men det var ett tufft startfält.Kan tilläggas att vi såg festivalen på vår nya TV! =) Som skapat lite oordning i hemmet, vilket resulterar i den tredje punkten:

Hemmafixande
På grund av ovan nämnda TV var det tvunget till lite ommöblering hemma! Tv är ganska stor så behövde mer plats mellan soffa och tv. Resultatet blev snyggt, och har man väl börjat kan man knappt sluta fixa - vilket ledde till att vi slog ut allt i klädkammaren för att fixa även den. Så att vi i nästa sväng kan få bort en garderob ur sovrummet, och därmed fixa även där - ni hängde med va? Så stort tack till världens bästa Johan som kom och hjälpe oss lägga in nytt golv i klädkammaren igår! Blev kalasfint, och när vi väl fått ordning på hyllplan osv så kommer det va kalajs där i vår egen Walk-in closet! =) Och det fina i kråksången är också att garderoben blev rensad på kuppen så
Karin - vänta dig ett stort lass!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vill se bilder på hur ni möblerat! Längtar efter min säck med kläder, kanske nåt jag kan klämma på mig iaf! ;) Ringer imorn!! Kramar!

Postat av: Spessartin

Vad skönt att få röja! Det är verkligen helt otroligt underbart att få grejja och göra i ordning och hela tiden förbättra! Vi tycker att vi är i ordning i hemmet men vi gör hela tiden små förbättringar. Igår så slog M till och beställde en diskmaskin! Så nu skall vi röja i köket så att vi blir av med ett skåp så att vi får in diskmaskinen där. Det ska bli helt fantastiskt skönt med diskmaskn!

2008-03-19 @ 07:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback