06.27

Japps, snart börjar jag jobba, om sisådär 3 minuter! Får se när barnen ramlar in här! Frukosten är på G, och kaffet har börjat rinna ner, så kan bli riktigt trevligt om en stund! Känns gôtt att sätta klockan på 4.45 och sen bege sig ut i mörkret... Det borde alla testa på lite oftare!!




Somnade tidigt igår, efter en tung och seg löprunda hem från jobbet! De 13.94 kilometrarna klarades av på ca 1 tim 23 minuter men det var jobbigt! Förstår inte ritkigt varför, för hade både sovit och ätit bra igår! Men men, kanske ligger nån förkylning och lurar? Hoppas inte det, för den är inte välkommen!

Nu ska denna bönan få i sig lite andra bönor, och sen hoppas vi att detta blir en bra dag, både för er och för mig! 

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Elin!

Hade varit jättekul att köra ihop i Påljö till helgen. Jag har dock åkt på en liten förkylning så jag tar det lugnt med träningen denna vecka. Om jag känner mig bättre i helgen blir det nog bara en promenad eller lätt jogg. Men vi kan ju höras av. Om inte annat kanske vi kan hinna med en liten fika?

Kram kram

2008-03-06 @ 10:17:14
Postat av: Sandra

Hej!
Du springer och springer...du e så duktig!! Bra jobbat!! Visst e träning kul :)
Kram kram

2008-03-07 @ 17:52:58
Postat av: Elin

Linda: Nu är man nere i Skåneland! =) Ja, vi kan se hur det ser ut med fikatider! Kalajs här imorgon, men vet inte hur söndan ser ut!

Sandra: Ja, jag är ute o ränner för jämnan! Men träning är kul!! Vi ses imorrn!!

2008-03-07 @ 19:31:19
Postat av: Karin

Nja, har ingen direkt lust att gå upp 4.45! Klarar mig nog utan det! :) Kram!

2008-03-09 @ 19:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback