Tidig dag!

Sitter här med lite mellis nu... kaffe, 2 kanelknäcke och ett päron! =) Fick gå hem tidigar från jobbet idag så får lite lyxtide nu ju! =)

Vi har haft utflykt till Saltholmen idag! Är en bit från jobbet dit, och restiden med buss och spårvagn tog ca 1 timme. När vi väl kom dit så började det regna och det kände sådär! Men då låg en färja inne och den skulle avgå 10 min. senare så vi hoppade på den, åkte med tillö Styrsö och hoppade av där. Väl där så hade regnet slutat och vi hade en mysig picnic på Styrsö Bratten, och så lekte vi lite där innan vi tog förjan tillbaka. De sista 45 minutrarna spenderade vi dock i ösregn, men vi fixade det fint! När vi väl kom in på fastlandet igen och på spårvagnen så fick jag hoppa av spårvagnen vid Kärringberget och promenixa hemåt. Annars hade jag bara åkt med till jobbet och vänt, så var riktigt skönt att kunna lämna sällskapet lite tidigare!

Nu ska jag köra igång med lite tvätt och sen ska jag springa en runda! Tror jag ska mäta upp en ny kortintervallsträcka och köra lite av den varan idag!

Vet att jag utlovade en reserapport och fler bilder, men eftersom kameran är på resa till Helsingborg så kan jag inte lägga över korten för imorrn så det blogginlägget får ni läsa senare! Men
Maria har uppdaterat sin blogg och berättat om resan där, och där står i princip allt jag tänkt skriva också, så läs gärna hennes rapport! =)

Ha det gôtt!


Kommentarer
Postat av: River

Hej.



Hur var det? Hade du också träningskort på Sportlife? Isf är du och din vän välkomna att boka in er på mitt Cykel45 imorgon kl 17 på Frölunda. :P



Tänkte prova ett nytt upplägg (mitt gamla hade iof varit nytt för dig ändå) men jag planerar korta intervaller till grym och peppande musik!



Känn er välkomna :P

Postat av: Anonym

River: Jajamän, jag har kort på Sportlife! Men typiskt att du har pass när jag inte kan! Jobbar till 16.45 imorrn så kommer inte hinna till 17. Men jag har hållt utkik efter dina pass så när jag ser ett som passar in så ska jag absolut boka in mig!! Lycka till med nya upplägget!

2008-06-26 @ 21:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback