Packad och klar!

Nej, jag är inte packad, men jag har packat iaf och är klar och redo för resan! Imorgon drar vi norrut, till Bodö närmare bestämt! Tar bussen till Oslo 7.30 imorrn, och sen flyg därifrån till Bodö! Blir en del väntan i Oslo men det ska vi nog klara av! Den som väntar på något gott....

På fredag drar vi vidare i bil till Tromsö! Richard ska jobba först på förmiddagen så nån gång efter lunch åker vi ännu längre norrut! Så vi anländer väl Tromsö sent på midsommarafton skulle jag tro! =) Blir en annorlunda midsommarafton, men säkerligen mycket trevlig och rolig! =)

På lördagen har vi då hela dan i Tromsö så att vi kan undersöka byen lite närmare! Hämta numerlappar och fixa lite sånt tillhör också dagens program. Eftersom nu Sverige då förlorade mot Rysslans så behöver vi inte bekymra oss om hur vi ska lyckas se kvartsfinalen innan vi startar.... en tråkig och oväntad lösning på det problemet, som Maria sa! Så kl. 22.30 på lördag går starten! Har ingen aning om hur jag ska lyckas springa så sent på kvällen, men får nog ta en tupplur på dagen antar jag! Är ju inte direkt van vid sena träningspass, iaf inte så sena... men ska bli häftigt och vi hoppas verkligen på att det är bra väder så att man kan uppleva midnattssolen! Funderar på att ha med mobilen på loppet så att jag kan ta lite foton! Ni får se sen om jag gjorde det  eller inte! =)

Uppladdnimngen inför detta lopp skiljer sig markant från de två andra jag sprungit i år, nämligen på det viset att jag inte har laddat alls! Sprungit har jag ju gjort, men har inte alls samma mentala förberedelse nu! Känns lite som att detta är en upplevelse, inte ett lopp och på det viset så kvittar det lite! Ja ja, kommer nog vara ordentligt taggad när vi ska starta iaf!

Nä, nu är det dags att hoppa in i duschen så att man kan komma i säng sen! Klockan ringer tidigt imorgon för 6.30 ska vi ta bussen inåt stan!

Hoppas att ni alla får en skön midsommarhelg, det ska vi ha!

~ Kram ~

Kommentarer
Postat av: Karin

Å vad spännande att springa så sent.. hoppas du tar bilder! Ha det så kul! Kramar!!

2008-06-19 @ 14:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback