Nya utmaningar!

Så här efter Maran kan det vara svårt att motivera sig och hitta nya utmaningar men jag har ändå lyckats boka in lite saker så att löpningen fortsätter som förut!

Först och främst vill man ju inspirera och uppmana andra att starta med detta, så imorgon anordnar jag och en kollega Fenestralufsen! =) En egen liten skoljogg för barnen i förskoleklass upp till år 3. Och detta ingen liten lekjogg utan de ska ha nummerlappar, uppvärmning, vätskestation och diplom efter målgång =) Banan är på 1,5 km och ska bli riktigt kul att se hur detta går!

Halvmaran i Tromsö närmar sig... på lördag är det 2 veckor kvar! Ska bli kul och annorlunda att springa på kvällen/natten! Och så ska det bli rejält skoj att kombinera det med en liten semester med Maria och Richard! =)


Nytt marathon då? Ja, den som lever får se =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!Hur e läget?? Bra jobbat i lördags på marathon =) jag fattar inte hur man klarar att springa i fyra timmar?? Du e så otroligt duktig!!! Jag skulle oxå vilja kunna springa längre sträckor, men jag få väl nöja mig med att springa ca 30min på löpbandet! Hihi. Jag funderade på att springa ett lopp som dem ska ha i stan, och det är på 6km. Men jag vet inte, kan inte bestämma mig. Vi får se. Har ni hunnit kolla på veckorna i sommar? Cissi o Kenneth ville oxå följa med. HUr löser vi det med sovplatser och så? Du får ha det bra och hälsa Andreas också. Vi hörs av snart igen =)
Kram Sandra

2008-06-05 @ 16:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback