Hola Señor!

Japps, idag är det dags för Sverige - Spanien om ni missat det! Ska ut till Jeanette och Martin sen och kolla matchen och grilla! Ska bli skojs, och min oufit för kvällen kommer bli superb! Kort kommer såklart senare! Har sett fler och fler och bloggar där man lägger ut dagens outfit så jag ska ju inte bli sämre, så min matchoutfit kommer här också, så håll ögonen öppna! =) 

Personalfesten igår var trevlig! Var på Paviljongen på Botaniska och det var trevligt! Sommarbuffé och vin, och roligt sällskap! Så helt klart en kul kväll, lite synd att utekvällen uteblev men idag känns det ändå rätt skönt! Sovit länge så nu är jag pigg och vi har städa undan och fixat lite här nu! Ska göra oss klara för att åka o handla lite innan vi sticker ut till Little Edit! 

Dagens låt (och veckans, och årets):


Official Jason Mraz - I'm Yours video

Kommentarer
Postat av: Andreas Svendseninho

Ja ikväll ska vi fan ladda ordentligt, det kommer bli en härlig tillställning, fullast vinner ? :)



Olé Olé Olé Olééééé... Im the champion ...



#10 Svendseninho

2008-06-14 @ 14:41:11
Postat av: Andreas

Hmm .. man kan ju redan tro att jag har hällt i mig ett par pilliknarkare, men jag är spik nykter för det är ju jag som ska köra ut (inte hem).



2008-06-14 @ 14:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback