Hem från jobbet!

Japp, idag blev det en löprunda hem från jobbet, och det var riktigt skönt! Var inte ute något på hela dan så var jättehärligt att sticka ut efter jobbet! Var skönt väder att springa i också, och benen kändes bra så det var en skön runda! Totat blev det 16,3 km i 5.39 tempo och slutade på 1 tim. 32 min! Var en behaglig runda, och det känns  bra inför Tromsö nästa lördag! Skulle ju va kul om man kunde pressa sin tid lite där uppe när man inte behöver knô med massa goa gubbar!

Nä, nu är jag trött! Arbetsdagen var långt men åtminstone förmiddagen var givande =) Då fick vi städa klassrummen och fixa och dona där, och vi har ändrat om och möblerat en hel del! Jag och L har en del pedagogiska förändringar så nu ska klassrummen anpassas efter det, och det känns kul! Jag kommer fortfarande ha hand om svenskundervisningen, och hon om matten... så nu blir mitt rum svenskarum, och hennes matterummet och då behöver vi lite olika saker i de olika rummen! I mitt rum får t.ex. en soffa en central plats så att man kan sitta och läsa, och i L's rum kommer vi ordna en liten affär så att barnen kan få öva praktisk matte! Ska bli kul med ny termin och nya möjligheter men först behövs det en semester! Eftermiddagen ägnades åt utvärdering i arbetslagt och som vanligt tar allt sån tid... men men, vi kom väl en bit på vägen iaf, och förhoppningsvis kan det leda till något bra i slutändan också, det är väl därför man har utvärderingar? ;)

Imorgon ska vi forts'tta utvärdera, och sen planera och dra upp riktlinjer inför hösten utifån vad vi kom fram till. På eftermiddagen ska vi ha en föreläsning mellan kl 13 och 16.... om Indiviuella utvecklingsplaner... säkert intressant, men ändå - fredag eftermiddag!? Vi ska ha personalfest på kvällen sen iaf, så kanske kan börja förfesta under föreläsningen?

Nä, om man ska orka morgondagen så är det nog dags att komma i säng nu!

Ha det gott!



Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, ja du får ha med en plunta på föreläsningen ;) KRAM!

2008-06-13 @ 08:40:51
Postat av: Sandra

Hej Elin! Hoppas att du hade det trevligt på festen! Jag var oxå ute med jobb igår och det var jättekul! Jag tänkte att jag sulle blogga lite nu, men jag kommer inte in på logga in sidan?? Hur ska jag göra? Trevlig helg! Kram

2008-06-14 @ 13:24:51
Postat av: Elin

karin - blev ingen plunta men blev kul ändå! =)



Sandra - De har flyttat bloggen till publishme.se så gå dit och testa att logga in där!!

2008-06-14 @ 14:30:01
Postat av: Sandra

Tack Elin!!!

Kram

2008-06-16 @ 18:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback