1 vecka har gått!

En hel vecka har gått sedan förra bloggen! Inte riktigt hunnit, och inte orkat uppdatera förrän nu! Och även nu är jag trött men det blir lite skrivet iaf!

Förra veckan var det en hel del att fixa med på jobbet! Skolavslutningen närmade sig och mycket pyssel och skolsaker skulle bli klart, och nerpackat i barnens sommarlovspåsar! Jobbade en del med det, men det är skönt att få det klart iaf!

Förra tisdagen blev dte ett kortare löppass också, för att känna hur benen kändes efter maran! Gick hyfsat att springa, men lite trötta var benen! För att verkligen känna efter så tog jag en tur med Anna på onsdagen också! =)

När arbetsdagen var slut i torsdags så ade jag en körlektion och sedan drog vi ut till Jötrlanda med Johan och Linda! Var jättemysigt där ute (som altlid) och det blev en helg med sol, bad, båtåkande, god mat och trevligt sällskap! =) Vi åkte hemåt på lördagkvällen, och sen på söndagen åkte vi med Jeanette och Martin för lite sol och bad! Kvällen avslutades hemma hos dem med grillning! =)

Igår blev det jogg.se träff i Alingsås! Var kul! Vi sprang till Lövekulle, och där blev det backträning! Sen sprang vi därifrån ner till Ångbåtsbryggan där det blev lite fartlekar innan nedjoggen! Efter det så var det fotbollsmatch hemma hos mamma och pappa! =)

Denna vecka har det varit en del arbetsrelaterat igen, även kvällstid men allt blev klart och idag blev det skolavslutning! Och alla barnens saker vara klara, och alla var glada och stolta! =) Hade en jättefin avslutning, och en mysig stund i klassrummet! Fick fina blommor från barn och föräldrar, och sen blev det tårtkalas i parken! En mamma kom fram till mig och gav mig en liten extrapresent från dem... Hon ville tacka så mycket för all tid och engagemang jag lagt ner på dem med en liten present, och sen när jag öppnade så ser jag att det är ett presentkort på ett nyöppnat spa i närhete av skolan.... på 750 kronor!! En liten present? Jag blev helt överraskad, det är ju en jättegrej! Tackade henne sen på
eftermiddan, och hon tyckte jag behövde relaxa lite nu och att jag verkligen skulle unna mig detta för det var jag värd! Ska bli himla skönt, nu ska jag bara välja vad  jag ska göra också!

Nu har vi tre dagar med möten, beställningar, städning osv och sedan kommer jag vara på fritids t.om. v 26 men det känns helt okej! Då får man mysa lite med barnen också, och det behöver man innan semestern!

Nu ska jag ladda batterierna på soffan en stund och sen är det nog snart dags för sängen!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Men vilken present! Vad gulliga de är! Det visar ju verkligen att de uppskattar det du gör och att du är duktig! Kul ! =)

Postat av: Karin

Oj vilken present, det är du värd! Vad kul, de tycker verkligen om sin pelin! Blir alldeles stolt över dig systeryster!! KRAM!

2008-06-12 @ 09:33:28
Postat av: River

Hej!



Har du träningskort på Sportlife Frölunda? Boka in dig isf på mitt pass nästa torsdag kl 19 :) Du är varmt välkommen att cykla 3 tunga backar med mig och förhoppningsvis några andra :P

2008-06-12 @ 21:16:58
URL: http://riverspringer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback