Semestern har börjat!

Japps, sommarens semester har satt igång... Fem härliga veckor framöver är jag ledig nu! Har fått en bra start också måste jag säga! =)

I måndags träffade jag Helén på stan, och det var så längesen vi sågs och det var super att träffas igen! Gick runt på stan och kollade i affärer, tjötade, åt lunch och kollade ännu mer på stan! Kändes inte alls som om tiden gått så länge sen vi sågs sist och nu måste vi iaf se till att det inte går lika lång tid igen! =) 
På måndagskvällen var jag sen ute och gick med Asha en sväng! Blev en ganska lång runda på ca 1,5 timme men det var riktigt skönt!

Igår så hade jag körlektion redan 7.45, och jag hade kommit överens med Anna om att möta upp henne efteråt för att springa en runda! Så när min körning var avklarad så sprang jag och mötte upp Anna, och sen sprang vi längs vattnet och röda sten bortåt mog mig! Blev en skön runda på ca 12 km! Härligt att komma hem och ha gjort några av dagens "punkter", både körning och springning avklarade! Därefter blev det lite lunch, och städade och pysslade lite hemma! Sen satt jag ute i det fina vädret och läste lite teori också, skönt att komma igång med allvar på det! Fram emot eftermiddan så packade jag ihop mig och sen tog jag tåget ner till Helsingborg!

Så igårkväll kom jag ner hit, och stannar tills söndag! På lördag kommer tjejerna ner, och då ska Andreas, Lena och Flemming härbergera i Göteborg! Supersnällt att vi kunde ordna det så! =) Ett under att alla vi 5 tjejer kunde hitta en gemensam helg på typ första försöket, och sen att det gick så smidigt att komma på vad vi skulle göra! =)

Idag har jag tagit mig en sovmorgon, och efter frukost/Förmiddagsfika med svärföräldrarna så tog jag cykeln och drog ner till Råå..... har haft en skön dag på stranden, och bara njutit! Nu luktar det gott från grillen också så tror nog det ska bli middag strax! =)

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad roligt att träffa alla tjejerna! Hälsa från mig! Snällt av Lena o Flemming att låna ut sitt hus till er! Stora kramar!! :)

Postat av: Linda

Hej Hej!



Hoppas ni kan komma över en sväng ikväll? Vi tänkte bjuda på lite grillning i så fall!



Kram

2008-07-03 @ 08:23:11
URL: http://lavin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback