Nya mål!

Sådärja... har varit lite vilsen i vad jag ska ha för nytt mål med träningen nu efter vårens planerade lopp! Självklart blir det Göteborgsvarvet nästa år, och eventuellt en halvmara till i höst. Har ju pratat lite löst om att möta Maria och Richard i Oslo och springa där i september, men annars finns ju en halvmara i Gbg i oktober! Så något  mer lopp kan det nog bli! Har även funderat på Midnattsloppet som går i augusti... så det finns en del lopp, men har inte anmält mig till något än!

Men detta löste sig igår... fick en förfrågan på jogg.se om att vara med i ett lag och springa stafett på
Kraftloppet i Finspång den 16 augusti, och detta kan man ju inte tacka nej till! Sträckan är 72 km och är uppdelad i 10 delar från 3,5 - 10.9 km! Vet inte än vilken sträcka jag kommer springa, och inte med vilka direkt - men KUL ska det bli! Nu får det bli mer intervaller och fartlekar i sommar iaf, det är ett som är säkert! =)

Intervaller och fartlekar ska det bli, men inte idag! Har varit ute på en morgonrunda idag, och då finns det inte utrymme för sådana saker utan den handlar om ren jogg om jag ska springa på morgonen! Lite plågsamt är det under tiden, men väldigt skönt efteråt! Sprang härifårn över Ättekulla och Raus ner till Raus kyrka, och där sprang jag längs Råå-ån ner till Råå, och sen upp via Raus och hem hit igen! En väldigt fin runda på ca 7,5 km och är riktigt gott nu efteråt! Ska strax ge mig iväg ner till havet för en stunds sol och bad! Andreas möter nog upp mig där när han kommer från jobbet, så att han får bada lite han oxå! Sen ikväll ska vi hem till Kim och Linda och äta lite, och se nån  fotbollsmatch... hmm...  nåt lag här från trakten som spelar! Minns inte vilket, men vet bara att en spelare heter Henke! ;)



Kommentarer
Postat av: Zlattan

Dåm hiddår HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅIJEFF!!!!!!!!!!

Ska möta BAJS från Sopeborg

2008-07-03 @ 17:57:13
Postat av: Elin

Hajj Andy! =)

2008-07-04 @ 10:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback