Hallands Väderö och lagledare!

Idag blev det en tur till Torekov, och därifrån med båt ut till Hallands Väderö! En riktig pärla måste jag säga! Allt folk trängdes vid hamnen där det var en sandstrand, men vi gick en liten bit därifrån och fick en finfin plats med härlig strand på, och nästan inget folk! Inte för att vi är folkskygga men kan man slippa trängas så är det ju skönt! =) Hade en finfin dag där ute, och badade mycket och länge! Var riktigt trötta när vi kom så hoppade över middag ute och beställde pizza istället, och det var finemang just idag faktiskt! =)




Igår hade vi besök här av Karin, Jens och Linnéa! Var mysigt! Vi tog en tur genom Helsingborg och kikade runt lite, och sen blev det en promenad i Ramlösa Brunnspark! Sen blev det grillning på altanen hela kvällen, och det var smaskens!  Moster fick ha lillfia i knät hela tiden också, och det var supermysigt! =) 


 


Har blivit tillfrågad att vara lagledare för Kraftlopps stafetten 16 augusti så sitter och finurlar på laguppställning! Saknas fortfarande personer, så om du är intresserad - tveka inte! Kontakta mig så får du en springsträcka ögonaböj! =) Ma nkna inte vara för snabb, eller för långsam, för vårt lag så bara att springa med! =)

Nu ska vi nog sätta oss på altan en sväng, är härligt där ute nu!!

~ Kram ~

Kommentarer
Postat av: Linda (hårt arbetande)

Haha! Vadå? Man måste ju ha RAST mellan allt slit man gör! ;o)

Postat av: Anonym

jag ställer upp. Nej jag skåjar bara. 45 år yngre hade jag givetvis ställt upp.

kram

Päron till svärfar

2008-08-01 @ 20:11:54
Postat av: Anonym

jag ställer upp. Nej jag skåjar bara. 45 år yngre hade jag givetvis ställt upp.

kram

Päron till svärfar

2008-08-01 @ 20:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback