1 år!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad fint! :)

Postat av: Spessartin

Hjälp! Redan ett år sedan, var det jag kände... tiden går fort! Man får gratulera på den ettåriga förlovningsdagen! Antar att ringarna inte är lika blanka längre, våra är det definitivt inte efter 1½ år, är det vitt guld ni har? Jag tycker det är vackert med ringar som är slitna, det är liksom tecken på att de används jämt. Eller ja... jag använder min nästan alltid, men inte när jag är med händerna i mat, för det tycker jag är lite ohygieniskt... har ni alltid era på er?

2008-07-21 @ 13:40:48
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis på er 1-åriga förlovningsdag!!!

Kram Sandra o Marcus

2008-07-21 @ 14:00:14
Postat av: Elin

Jossan - Tackar! =)



Spessartin - Jodu, tiden går otroligt fort! Ringarna glänser inte riktigt så mkt som på fotot... inte ens i närheten, men det är ju som du skrev att det är ett tecken på att de används! Jag använder alltid min ring, men just vid matlagning kan jag också ta av den men annars är den på! =)



Sandra & Marcus - Tackar! =)

2008-07-21 @ 16:25:44
Postat av: Linda

Grattis! Himmel vad tiden går, och den bilden är så fin! Jag ska försöka få in vår också någon gång. :o)

Sköt om varandra!

2008-07-21 @ 16:35:44
URL: http://tashmiras.blogg.se/
Postat av: Karin

GRATTIS systeryster och Andreas!! Kramar!

2008-07-21 @ 22:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback