Thailand? !




Visst ser det härligt ut ??? HIT Ska vi mars nästa år!!! Jajamänsan, 11 mars 2009 bär det av till Thalinad och Patong beach! Tror knappt det är sant ju. Lena fyller 60 år nästa år  och det ska firas med en resa! Sedan att man har sådana toppensvärföräldrar som bjuder med oss på detta!

Vädret på bilden stämmer inte överens med vädret som vi har här hos oss idag! Regn och blåst, och kallt... Sprang hem från jobbet idag, och det började bra utan regn men sen började det regna mer och mer, och blåsa. Så Älvsborgsbron i motvind och regn är ju lite sisådär! Men hem kom jag till slut... 15,10 km  och ca 1 tim 35 min senare. Nu har jag badat, ätit och fixat lite här hemma, så nu blir det en kväll i soffan! Kanske borde dra ett par drag med snabeldraken här hemma också, men det kanske jag kan ta imorrn istället! 

Ha det gott allihopa därute, nu ska jag drömma om Thailand! 

~ Kram ~  

Kommentarer
Postat av: Karin

Ååååå! Det är inte så att ni behöver fler reskamrater? Vi kan nog offra oss i så fall *avundsjuk* Kramar!!

2008-01-11 @ 17:44:59
Postat av: Elin

Lovar att säga till om det det behövs fler reskamrater, och vore ju bra om ni offrar er isf! =)

2008-01-12 @ 10:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback