Sömnig

Öppnade på jobbet idag, vilket innebär att jag började 6.30! En stor applåd till alla som har detta som ordinarie arbetstid, för det är jäkligt segt! Sover dåligt för att inte försova sig, sen trött när klockan ringer vid 5, och sen är man ärtt okej på dan när man är på jobbet, men nu är man ju helt slut! Hemma o vilar lite och snart ska jag promenera ner till Lovisa o passa henne en stund! Men det blir nog mysigt, och det blir inte så länge heller! kommer nog vara där och laga mat, och äta med barnen och sen kommer Lotta! Och äta ska jag ju ändå göra =)

Promenaden ner till dem blir dagens motion, för på programmet står det vila! Igår blev det 8 km lättdistans och rundan klarades av på 46.47 min. (5.51 min tempo) och det kändes bra. Imorgon blir det antagligen ett långpass hem från jobbet! Ska jobba kvar lite längre imorgon, så kommer inte ut medans det är ljust som tanken var från början men man får ju iaf ihop mer timmar = mer lön så det blir ju bra ändå! =)

Lyssnade på radio på vägen hem från jobbet idag och radioprataren satt och snackade om en artikel i 
Aftonbladets sportdel, och den handlade om att en amerikansk basketspelare är i Sverige och han ska spela tillsammans med Sundsvall Dragons på fredag! Jaaha, tänker ni och? När började hon intressera sig för basket? Det har jag väl fortfarande inte gjort, men nu till saken (långt inlägg innan dess, jag vet) när radioprataren sa hans namn så skrattade jag högt - (läs högt) Scottie Pippen!

hehe, du drog nog också på smilbanden.... =)

Dax att bege sig till Lovisa!

~ Kram ~

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha stackare! Tur att han inte bor i Sverige! :)

2008-01-09 @ 17:38:41
Postat av: Spessartin

Haha, det är ju så att man skulle gifta sig med honom bara för efternamnet ju!
Härligt och vad duktig du är med din löpning, själv är jag ju helt frusen och väljer att hålla mig inomhus, hittills har det blivit ett gympass och ett spinningpass i denna veckan, imorgon blir det ett gympass till sen får vi se till helgen, förhoppningsvis blir vädret sådant att vi kan springa lite grand en av dagarna!

Postat av: Sandra

Jag börjar jobba 6.30 varje torsdag och var fjärde fredag :)
Det är lite segt när klockan ringer och när det e så mörkt ute som det e nu.

2008-01-13 @ 17:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback