Skönt pass!

Det blev ett skönt pass ikväll, tillsammans med Anna! Så roligt att hon kan springa igen efter lille Noahs födelse!  Är sån skillnad när man springer två, man tänker inte på att man springer utan man har bara trevligt! Gött att jag skippade fartlekarna idag, för det här var precis ett sådant pass som jag behövde! Ett trevligt, behagligt pass där den sociala biten fick stort utrymme! ... och om jag är i hälften så god form som Anna 2 månader efter en förlossning kommer jag vara mycket nöjd =)

Nu är det TV-soffan med idrottsgalan som gäller!

Kommentarer
Postat av: Karin

2 månader efter förlossningen! Oj! *Imponerad* Jag hoppas att jag också är i hälften så god form då... men probably not! :S Jodå, får ta emed Fanny & Rocky på långisar! Kram på sig systra mi!

2008-01-15 @ 09:02:58
Postat av: Linda

Ja då ses vi på Göteborgsvarvet! Kanske hör av mig för att få lite tips på hur man bör ladda inför sitt första lopp någonsin!

Ska bli hur kul som helst!

2008-01-15 @ 12:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback