Nu så...

... kommer en uppdatering! Vet inte varför, men det har liksom inte blivit av innan! Siste jag skrev var i torsdags, efter min löprunda hem från jobbet! Sen dess har jag inte sprungit, eller tränat något annat, förrän idag! Kände mig lite krasslig fredag och lördag, så vilade kroppen då och jag passade på att vila igår också för att verkligen vara fit for fight igen inför denna vecka! Svårt att vila, man vill ju bara springa när man liksom inte "får" göra det! Igår var det ju så himla fint väder här också, så då var jag nära att avbryta vilan, men jag klarade av att bara ta en promenix!

I fredags var det After Work och vi var några stycken som träffades och åt lite, drack lite och hade det trevligt! Blev tyvärr inte så mkt dansande, men det får vi ta igen nästa gång!

I lördags så var vi på Ikea och där inhandlades nya gardiner! Och i och med att de ska sättas upp så fick det även bli lite uppsättningsanordningar osv för det! Blir alltid en del på Ikea, trots att man bara ska titta! Men gardinerna kan vi tacka svärföräldrarna för, för vi fick presentkort i julklapp! =) Blev riktigt fint här hemma iaf, och jag är väldigt nöjd! På kvällen så blev det lite tacos (!) och sen film! Var riktigt skönt med en hemmakväll, och hyfsat tidigt i säng!

Igår så åkte vi till Alingsås, och där sprang Andreas en runda medan jag övningskörde! Gick riktigt bra, och det var skönt att kunna vara ute och köra ett tag! På onsdag är det dags för lektion, så har iaf kunnat öva lite inför den! Efter lite mat i Alingsås så klippte mamma mig lite (tack!) och sen åkte vi hemåt! Hyrde en film på vägen hem, och den var riktigt bra! Otäck, spännande och bra story! Kul också att den utspelar sig i Göteborg! =)

Tatuerad torso Irene Huss - Tatuerad torso
 (bild från Biotider.se)

Idag har det varit jobbande... Vår nya kollega började idag, så vi har försökt sätta in honom i hur vi arbetar, vad vi gör osv . Det känns ju som om man inte kommer ihåg alls vad som är bra att veta, men han har nog fått information så att det snurrar i huvudet just nu!  Tror iaf det kommer bli bra, men det gäller ju att vi får arbeta ihop oss lite nu!

Efter jobbet blev det en liten sväng på stan innan jag åkte hem! Och väl hemma så stack jag ut på en runda för att äntligen få springa lite igen! Mörkt ute, men det regnade inte så det var skönt att komma ut! Blev en runda på 9.2 km på 53.13 min så kändes bra! Skönt med lite kvällsmat, och så kikar jag lite på American Idol men snart är det nog dags för sängen! Ska bara plocka ihop träningskläderna inför morgondagen för blir lite innebandy efter jobbet då! Ska bli kul, var ju ett tag sen!

Ha det gott allihopa!

~ Kram Elin ~

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag har lite svårt att förstå dina behov av att springa men...... Jag tycker du är duktig. Kram

2008-01-31 @ 09:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback