Lille Levis

Lille Levis har problem med sin höft, sådana  problem att det krävs operation. En dyr operation, och eftersom vetrinären har sagt att hans armbågar också är väldigt dåliga så ska Karin och Jens låta honom somna in. Så orättvist, för Levis har det så bra hos dem! Men man kan ju inte låta en hund ha så ont heller, men det är så hemskt att de ska behöva utstå detta även med deras andra lilla hund! Lider med er söstra mi! Om ni klickar så bilden nedan så kommer man in på ett bildspel som Karin har gjort över sin älskade vovve!



Kommentarer
Postat av: Karin

Tack syster!! Usch ja det är otroligt jobbigt detta, att behöva gå igenom det igen när han är så ung... Vi får göra det bästa av tiden vi har kvar med snutten! Kramar!

2008-01-12 @ 11:48:06
Postat av: Puma

Visst är det sorgligt att ta avsked från familjemedlemmar. Uppe hos mormor och morfar på landet i Hälsingland finns två små gravar med varsitt stenröse där vi ofta tänder ljus eller lägger blommor. Där vilar Whisky, en West Highland White Terrier som blev påkörd en mörk kväll i mars och Berner Sennenälsklingen Elsa som var allas bästa vän. Hon somnade in efter att ha fått sådana höftproblem att hon bara ville ligga och vila.

Jag hoppas de båda trivs i hundhimlen och leker och har roligt med alla andra kompisar där uppe... :-)

.....................................

Vad duktig du är som gått ner så mycket. Vilket sätt passade dig bäst?

Och framförallt - vad duktig du var med dina långpass inför maran i somras!!!! Vad har du för mål med kommande marathon?

Postat av: Sandra

Tycker synd om din syster...det e inget kul att behöva avliva sitt djur. Usch...det e sorligt.

Hoppas att allt är bra med er. Vad kul att ni ska åka till Thailand :) det vill vi med!!!
Kram

2008-01-13 @ 16:59:33
Postat av: Elin

Karin: Det gör ni rätt i! Ta ut honom i skogen och njut med honom där!!

Puma: Jag var med i Viktväktarna under våren 2003, och gick ner då och sedan dess har jag hållt mig där. Men jag har ju tankesättet i "ryggraden" nu även om jag inte följer det så slaviskt nu! Jo, det blev en del långpass inför maran i somras, och blir väl så i vår också! Målet för i år är att förbättra tiden, och jag följer ju 4-timmarsprogrammet så däromkring vill jag komma! Följde det förra året också, men pga av värmen ändrades målet till att ta sig runt banan! =) Vad har du för mål med Stockholm?

Sandra: Javisst är det tråkigt, usch!! Vi ska till Patong beach, och det är ju mer än ett år kvar men längtar massor =)

KRAM

2008-01-14 @ 17:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback