Jobb igen, och ett 6 km pass!

Idag var det dags att återvända till jobbet, och det kändes faktiskt kul när man väl var på väg! Just den där biten med att stiga upp på morgonen var ju mindre kul, men när det väl var gjort så gick det bra! Dagen började med en presentation av nya skolchefen, och det var väl inget nytt under solen! Men vi hoppas på att få mer info imorrn när hon kommer ner till AE-mötet! Vi ska öven träffa henneen stund på förmiddagen för att diskutera nyrekrytering osv. Får se då hur det verkar, men hon verkar vara en tydlig ledare, med tydliga mål! Hoppas saker och ting blir gjorda också, och att hon även har en känsla för att lyssna in sin personal - då kan det nog bli bra!

Efter jobbet stack jag ut på en 6 km'are. Hade börjat småregna och var kallt, men 6 km kan man ju klara av iaf! Satte iväg upp mot Ruddalen och längs med fotbollsplanerna och sedan ner vid Musikvägen. Därifrån sprang jag ner mot Frölunda Torg och sedan under tunneln till Tynnered! Ner längs Skattegårdsvägen och sedan via Kastanjeallén hem! Kändes bra att springa idag, benen var lite sega men medl ite bra musik i iPoden så kan man få fart på de tröttaste ben och rundan slutade på 34.38 min, och snittet? 5,45!

Nu är det dags att komma i säng så kanske, kanske det är lättare att komma upp imorgon!

~ Godnatt ~

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, jag vet inte hur kul det blir att linka runt på Liseberg efter en halvmara! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback