Håller tummarna!


Nu är det dags att hålla tummarna, och det hårt!! Andreas är på anställningsintervju för ett jobb här i Göteborg och det hade verkligen varit underbart om han fick det och slapp veckopendla till Malmö! Han har ju haft kontakt med företaget sen oktober (!) nu, och nu äntligen är det dags för intervju! Håller tummarna så myckjet jag kan för dig nu hjärtat, och jag vet att det är fler med mig som hoppas!





Imorse var det innebandymorgon, och det var riktigt kul idag - och riktigt jobbigt! Körde 4 mot 3, och jag var först i laget med 3 pers i de två första matcherna! Vi hade byggt en gigantisk plan, och det var mycket springande idag! Jobbigt, men bra och kul! =) I tredje, och sista, omgången så gjorde vi nya lag och jag hamnade i laget med 4 pers och tyckte det skulle bli rätt gott att ha en avbytrare, men då kom någon (?) på den fenomenala idéen att vi kan spela 4 mot 3 på plan, så då fick vi ingen avbytare då heller! Men men, bara att tuta och köra och nu efteråt så är man bra seg i kroppen! Blev som ett extra fartlekspass kan mans äga, men jag tror ng inte att det blir något långpass imorgon, men en kortare runda kan det nog bli iaf!

Så... dax att göra sig klar för en tur på stan! Ska möta upp Andreas när han är klar, och sen ska vi handla lite och sådär!  Johan och Linda kommer hit ikväll så det blir nog lite midddag och lite spel då kan jag tänka mig!

~ Hoppas Du får en riktigt skön lördag! ~


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har hållt tummarna!! Ni måste meddela hur det gick!! Kram

2008-01-19 @ 14:14:49
Postat av: Sandra

Hur har det gått med jobbet? Fick Andreas det??
Ikväll blir det födelsedagsfest för mig:), synd att ni inte kunde komma. Men vi får se till att träffas alla fyra snart. På onsdag ska vi nog simma med Esa.
Ni får också ha en trevlig lördag.
Kram Sandra

2008-01-19 @ 14:22:57
Postat av: Elin

Intervjun är nu över, han satt i ca 2,5 timme och han tycker att det kändes bra! Han har ju inte fått besked än, men det kändes bra iaf! Om ca 2 veckor kommer ett besked, så vi får hålla tummarna lite till! =)

Sandra: Hoppas du får en riktigt bra födelsedagsfest ikväll!!!

Kram Elin

2008-01-19 @ 17:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback