Nyss hemkommen...

Efter en tur till Alingsås, där det blev god Tapasmiddag på Carmens Bodega! Smaskigt värre var det! Tack mamma och pappa, det var trevligt!

Varit en lång dag, och en hel del har hunnits med! Skridskoutflykt till Tuve ishall, och dagen förflöt på bra. En skadad unge som jag fick åka med till Vårdcentralen så att de kunde tejpa hakan på honom, men han verkade vara vid gott mod när pappa kom och hämtade honom och vi får hoppas att såret läker fint. En magsjuka hann vi med också på den relativt korta tiden vi var där, men vi hoppas att det eg. bara var något annat så att inte alal vi andra blir magsjuka nu! Kanske var något i hans fika?! Men förutom dessa två minre trevliga händelser så var det en lyckad utflykt!

Efter det så var det dags för tisdagsmöte osv. och första mötet med A-laget funkade bra, och efterföljande Skolmöte var också bra! Tror att det kan bli givande möten, och det är kul att prata med personal på andra stadier för att se hur de arbetar!

När vi släpttes ur skolan vid 17.30 (10 timmar efter jag kom dit) så väntade pappa på mig med bilen och så fick jag köra till Alingsås... funkade bra och idag var bilen snäll! =) Nu så ska jag bara plocka iordning springgrejerna för imorgon, så att jag kan ta mig hem från jobbet - och sen ska jag sova!!

Träningspassen i helgen har jag inte "redovisat" men det blev 1,5 timmes innebandyspel i lördags, och en 16 km löprunda i Änggårsbergen i söndags! Kärt återseende med Änggårdsbergen, har ju inte varit där på ett tag! Men det var skönt att vara i skogen igen!

Sådär - Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alingsås är mysigt :)
Godnatt!

Postat av: Emma Tolf

hihi va duktig och hurtig du e. Spyan lät inte så sköj;) bävar inför att bli sjuk inför sportlovsläger i åre. 27 pers i samma hus som spyr är väl typ det värsta som kan hända. eller inte. konstigt inlägg hehe. Nu ska jag leta upp vinterkängorna. de ligger verkligen LÄNGST in i förrådet...klättra?dyka in?eller packa ur allt? det är frågorna...Kram

2008-02-06 @ 16:33:26
Postat av: Anonym

Nice att det lät sig väl smaka. Jaja vi får väl se vad vi kan hitta för place next time. JAg har köpt en scrapbookingtidning till dig .. :)
Pussen

2008-02-07 @ 17:42:03
Postat av: Elin

JOhanna: Ja, det är en mysig stad!!

Emmsan: Njae, magsjuka är aldrig roligt!! Hoppas du har det fint i Åre nu!!

Anonym: Tack för tidningen =)

2008-02-12 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback