AAAHHHHHHGGGG!!!!!

Så, nu känns det bättre! Ibland behöver man skrika av sig lite, och få ur lite frustration, och nu är det gjort! Ett annat bra sätt, för mig, för att få ur frustration och 'rensa hjärnan' lite är att springa! Genom att röra på mig och få frisk luft så kan jag samla tankarna och komma på nya idéer, planer, tankegångar osv! Idag var ett sådant tillfälle! Hade ett möte på eftemiddagen på jobbet, och efter det kände jag mest för att skrika eller göra någt annat vettigt, för tankarna gick inte ihop! Iband undrar man hur världen, och människor, är funtade och det finns nog ingen som kan svara på det heller! Men när tankarna snurrar så är det ingen bra idé att bara åka hem och sätta sig i soffan, så som tur va så hade jag med mig löparkläderna till jobbet (tanken att springa hem slog mig redan imorse) och bestämde mig för att ta och springa hemåt!

Så kom iväg från jobbet, springandes, vid ca 17.30... Lite kyligt ute, men inget regn och det var skönt väder att springa i! Tog den vanliga vägen hemåt som landar på ca 14 km! Tiden var väl sisådär och slutade på 1.24 men det var inte det viktiga idag, kände jag! Detta var inte tänkt som ett fartlek/intervall/snabbdistans- pass, utan mer som ett "rensa-hjärnan-pass" och det uppfyllde sitt syfte! Nu så är det dags för mat, och sen får jag se om det blir ett avsnitt, eller två, av Vänner. Eller om jag helt enkelt skulle börja med Desperate Housewifes boxen? Vi får se, vi får se....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp, bra att skrika av sig! Bara nyttigt att göra det! :) Desperate Housewives box?! Tanin vill låna! Kramar!

2008-02-12 @ 20:28:13
Postat av: Elin

Lånad box tycärr... :) Men hela första säsongen är det, så ska köra igång med den snart!! Men blev inte den idag men kanske imorrn?! =)

2008-02-12 @ 22:27:07
Postat av: Maria

Ja hjälp, egna trix för att släppa ut frustration är då sannerligen viktiga för att överleva arbetslivet!! Jag har kommit halvvägs i säsong 1 av de frustrerte fruerne, oh my god jag älskar dem...många bitar som faller på plats när man som jag bara sett ett avsnitt här och ett avsnitt där! Har sett ett par avsnitt idag och det blir nog ett par till imorgon, är hemma och är sjuk nämligen.
Ha det gott, vi ses snart!!!
Kram kram

2008-02-12 @ 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback