13 februari!

Idag är det den 13 februari, och det innebär att det är 6,5 år sedan jag och Andreas träffades... eller iaf 6,5 år sedan som vi blev tillsammans! Träffades första gången gjorde vi ett par år tidigare, på McDonalds i Alingsås - men det är en annan historia! 13 augusti 2001 så möttes vi utanför Handelsbanken på Östra Hamngatan och därefter blev det en heldag på  Liseberg och vi besökte även Biljardpalatset denna kväll! På den vägen är det, kan man väl säga.... sen dess har det varit vi - och jag älskar dig otroligt mycket!

Tyvärr är inte Andreas hemma idag, men imorrn kommer han upp från Malmö! Idag har det varit jobb, och efter jobbet var tanken att jag skulle till bilskolan för att göra en eller annan pärm också... och jag kom dit! Men väl där så var det dags för en teorikurs att starta så jag vände i dörren! Men men, tanken var god! Har dock blivit lite städande här hemma, och nån maskin tvätt också för den delen! Nu rä det fint här hemma, och snart ska jag krypa ner i en nybäddad säng! Öppnar på jobbet imorgon, så klockan ringer strax före 5! Uääää.....  Men men, det innebär att jag slutar senast 12 (!) och det är lite mer Jippiee! Så nu ska jag paska träningsväskan så att jag kan fixa en löprunda hem från jobbet imorrn, om sömnen infinner sig tidigt ikväll!

Förresten - skrev ju ett tidigare inlägg om danske Poul som sprang ett ulltralopp på 100 km och natten efter jag sett den dokumentären så sprang jag mitt första (och kanske enda?) Ultralopp! Jag sprang som en idiot hela natten, och det var tufft! Vägen var inte snitslad, eller markerad så man fick liksom leta sig fram! Men men, cet dock inte hur det gick för mig - men jag kom säkert i mål!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback