Träningsvärk!

Juppz, det kommer jag nog ha imorgon! :) Läste på Lindas blogg idag att premiären för Body Combat skulle vara på Frölundaanläggningen idag och jag skrev en kommentar att man kanske skulle försöka masa sig dit och testa på det då! Lite senare under dagen fick jag sms från Linda att hon faktiskt skulle hålla i passet, eftersom ordinarier instruktör var skadad!

Sagt och gjort, jag bokade in mig! 18.45 skulle starten gå! Då har jag ju supergott om tid tänkte jag, och började pyssla med kortet som jag fått beställning på! Karin, Jens, mamma och pappa ska på bröllop på lördag då Jens syster ska gifta sig och udnertecknad är anställd för att göra kortet,och passa Linnéa! =)

När man väl sätter igång att pyssla så går ju tiden fort och helt plötsligt var det dags att rusa iväg till gymmet! Hann fram i tid till passet, och det var ett grymt bra pass! Duktiga och bra instruktörer, bra musik och roliga kombinationer! Ibland undrar man ju dock hur man ska lyckas ha båda fötterna över marken och samtidigt ha i en fot och en göra en spark?! För visst var det så man gjorde, Linda?! =) Tar nog ett tag innan man är inne i det, men det blir ju bättre och bättre träning ju oftare man går! :)




Väl hemma igen så gjorde jag klart kortet och blev ganska nöjd med resultatet faktiskt! Sen blev det lite middag, och så lite tid framför TVn och nu är det snart dags att sova! :)



    

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Ett jättefint kort! Roligt! Härliga milda färger också!



Jag skall på yoga ikväll tänkte jag. Måste testa, har itne gjort det och jag tror det är bra för att bli av med spänningar, som jag har en hel del av nu. Sen är nog det bra att öva upp smidigheten för jag är rätt stel av mig... =)

Postat av: Linda

Hehe, något sådant ja, du har ju stenkoll! :o)

Tack och kul att du var med! Synd att jag inte har passet där, så kanske man fått plåga dig fler gånger! ;o)

2008-08-28 @ 11:41:06
URL: http://tashmiras.blogg.se/
Postat av: Karin

Sååå fint kort! :) Du gör så fina saker! De kommer bli jätteglada för det! Kramar!

2008-08-28 @ 13:22:29
Postat av: Sandra

Kortet blev jättefint! Det är kul att pyssla =)

Nu har jag uppdaterat min blogg Elin =)

Kram sandra

2008-08-28 @ 15:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback