Teoriprov

Idag var det då dags! Dagen som så många frågat efter, men så få har vetat om! :) Var inte speciellt nervös innan under dagen, och inte heller när jag satt där och väntade! Det jag inte kan nu, det kan jag liksom inte trycka in sista dagen heller! Min bilskollärare kom förbi, för han hade en uppkörning på samma ställe och vi småpratade lite och han sa att det var lugnt ! "Ta det lugnt, läs noga och så klarar du det!"  Så det gjorde jag!

Kom in i salen och fick informationen som behövdes, och sen var det bara att sätta igång! Gick igenom alla frågor en omgång och svarade på alla men markerade de som jag var tveksam till! Sen gick jag tillbaka till alla markerade och kollade igenom dem, och till sist var det några kvar som jag verkligen inte visste! Så gick igenom alla frågor en omgång till, funderade över de där sista konstiga frågorna och sen var det dags att rätta! Då blev jag nervös! Först kommer frågan "Är du säker på att du vill avsluta, du kan inte gå tillbaka" och sen väljer man ok, och då kommer det upp ytterligare en gång. Shit, ska man kolla igen då eller? men jag tryckte snabbt på knappen, och väntade några sekunder och sen kom Godkänd upp på skärmen! Gott var det! :)

Var härligt att gå därifrån sen och känna att man kan lägga det åt sidan och slippa sitta med frågorna framför datorn varje kväll! Nu sk ajag köra så det ryker så att kortet snart är i hamn (garaget) :)






Kommentarer
Postat av: Spessartin

Åh vad härligt! STORT GRATTIS TILL DIG! Håller tummarna för dig på uppkörningen! Själv kuggade jag mitt första teoriprov, det var sånt så att det var ett eller flera alternativ som kunde vara rätt, nu är det väl så att det bara är ett alternativ? Hur som helst var det rätt lurigt med ett eller flera och jag blev preciiiis underkänd. Uscha, så sur jag var. Uppkörningen gick däremot galant! Det är verkligen speciellt att ha körkort och sån himla frihet! Att sen äga en bil - det är verkligen mumma det! Jag är sååå stolt över mitt svarta vrålåk och älskar den där bilen!

Njut nu av dagen och fira ikväll! Kram.

Postat av: Anonym

Jättestort GRATTIS!!!!

Nu är körkortet snart i hamn. Det klarar du galant är jag säker på.

Kramar .

Skåne...

2008-08-20 @ 18:26:17
Postat av: Anna

Men åh, jättefrattis hörru! Åh vad roligt! Nu är det bara resten kvar då! Kommer säkert gå finfint!



Har inte varit inne här och kikat på länge, så nu har jag en del att läsa igen ;-)



Hoppas att allt är bra för övrigt!

2008-08-20 @ 20:55:15
URL: http://anna-panna.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Godmorgon! GRATTIS!!! Va kul att du klarade provet! Då är det snart dax för uppkörning =)

Allt väl med er? Hälsa Esa

Kram Sandra

2008-08-21 @ 04:57:41
Postat av: Mia

GRATTIS ELIN!! Vad roligt, du är så duktig! Kram Mia

2008-08-21 @ 09:44:02
URL: http://mianova.wordpress.com/
Postat av: Linda

Hej Elin och grattis! Körningen kommer du klara galant! Du verkar ju vara ute och köra ganska ofta tycker jag!



Hoppas allt är bra annars!



Kram

2008-08-21 @ 13:41:53
URL: http://lavin.blogg.se/
Postat av: Nathalie

2ggr grattis till dig.. Jag kommer ihåg känslan precis fast det var 10år sen.. Kram Nath

2008-08-21 @ 23:00:17
Postat av: Karin

Knasigt.. mina inlägg här försvinner?! Jaja, GRATTIS söstra mi! :)

2008-08-22 @ 19:41:07
Postat av: Elin

Spessartin, Skåne, Anna, Sandra, Mia, Linda, Nathalie och Karin:



Tack, tack, tack! :) Känns hur bra som helst och nu är det många körningar inbokade närmsta tiden så ska banne mig ta körningen snart också! :)

2008-08-23 @ 08:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback