Spänning på spårvagnen!

Idag satt jag på 11:an på väg mot Järntorget och fick då höra följande mobilsamtal från en kille bakom mig (Jag citerar lite fritt):

- Ja, det är jag! Kan du skicka en profilbild på honom.... jag sitter på 11:an och vi åker ut mot Järntorget nu! Jag tror han sitter ett par säten framför mig. Han har rakat huvud, och en brungrön anorak! Han liknar han som vi ska kolla efter. Jag vet inte vart spårvagnen åker, men vi är iaf på väg till Järntorget, ochom jag pratar vidare med dig nu så ska jag se vart den tar vägen sen! Nej, han är själv, lyssnar på musik tror jag för han har hörlurar i öronen! Nu är jag vid järntorget, och det verkar som om vi ska fortsätta framåt mot Stigbergstorget!

Inte så att jag tjuvlyssnar eller så, men det var spännande för 2 säten framför mig satt killen som han bakom då tydligen höll koll på! Nyfiken som man är vill man ju åka vidare med vagnen ett tag till för att se vad som kommer att hända, men man vill ju inte stå ivägen för polisen (för det måste ju ha varit en civilpolis?) så jag hoppade av på Järntorget som jag tänkt, och promenixade till bilskolan istället!

Undra om det var en skurk?





Kommentarer
Postat av: Karin

Men Pelin då! Klart du skulle åkt med vidare, nu är jag ju jättenyfiken! ;)

2008-08-19 @ 20:07:33
Postat av: Linda

GRATTIS! Hörde av en viss Johanpoan att någon är ett steg närmare kortet! :oD

Bra jobbat!!

2008-08-20 @ 16:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback