Lite seg!

Aningen seg är jag, måste erkännas! Tror, och hoppas, att det beror på jobbstartandet nu. Var ute och sprang i tisdags, och kroppen svarade inte riktigt som jag hade hoppats, och jag fick korta ner rundan en aning och ta det lite långsammare! Men får vila lite extra nu och hoppas att detta ordnar upp sig! Sjuk ska jag iaf inte blir, för nästa helg är det stafett! :)

Jobbandet har gått bra iaf, och inskolningen flyter på smidigt! Vart lite tårar (hos barnen då, inte hos mig)  men inte värre än att det går över när samlingen kör igång! Fått mycket positiv respons från barnen, och det är kul - eller vad sägs om kommentaren som en liten kille kom med andra morgonen när han kom in till oss: "Jag gillar det här med fritids!" =)

Ikväll kommer Andreas hem, men innan dess tänkte jag plugga lite mer teori och så fixa lite mat! Är väl på den nivån som det får ligga idag! Imorrn är det iaf fredag och första arbetsveckan är redan avklarad då! På måndag startar alla andra lärare, och det är studiedag med kick-off för oss i personalen på Sankt Jörgen Park Resort - mycket bra uppladdning! "Mat, dryck, information, tid för samtal och rekreation ges i lagom doser under dagen."  Nästan så man kan längta efter en måndag!

Ha det finemang!


~ Elin

Kommentarer
Postat av: Karin

Börjar teoriprovet närma sig nu? Tycker du pluggar mest hela tiden nu! ;) Kul att det har gått bra på jobbet, inget dåligt betyg av den lille pojken heller! Kramar!!

2008-08-08 @ 00:13:37
Postat av: Sandra

Hej! Hur har din eller er första arbetsvecka varit? Vår semester närmar sig sitt slut och på måndag börjar vi jobba, känns både och. Det är ju så himla skönt att vara ledig =)

Ha en trevlig helg! Kram Sandra

2008-08-08 @ 18:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback