Helgen i bilder!

I lördags var det kräftskiva hos Jeanette och Martin! En väldigt trevlig tillställning, och det var verkligen kalasväder så vi kunde sitte ute, ganska länge iaf! :) Lite bilder på kalajset blev det också! :)


      

     


Igår var det en ganska seg dag här hemma, men efter ett tag så masade vi oss ut och var ute och gick i Änggårdsbergen i nästan 2 timmar! Var superskönt där, som vanligt, och en riktigt härlig dag! :)

       




Nu ska jag ge mig ut och springa en runda med Anna, och sen blir det middag framför TVn - fick ju äntligen Desperate Housewifes boxen från Martin och Jeanette så kommer nog tillbringa ett par timmar i soffan nu! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Johan ser SÅ djupsinnig ut! :o)

Postat av: Spessartin

Tack! Jag känner mig jättenöjd. Har fortfarande träningsvärk, men jag känner mig oerhört taggad att sätta igång och träna nu, jag vill ju inget hellre, tyvärr har det kommit så mycket annat i vägen, alla problem på jobbet, men nu verkar det som om det kan reda ut sig och jag ha ork över till lite fritid!

2008-08-26 @ 22:13:49
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Karin

Å vilken utsikt!!! Jädrar vad fint! Kul med kräftskiva, och fina bilder från promenixen! Kramar!

2008-08-26 @ 22:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback