Desperat försök!

Ja, man får nog se det som ett desperat försök att hålla kvar semesterkänslan när man faktiskt sätter klockan tidigare än man behöver första arbetsdagen och sticker ut och springer innan jobbet! Jag börjar 10 idag, och morgonjoggar har ju blivit ett stående inslag i semestern, så varför inte fortsätta på det konceptet även idag då tänkte jag! :)

Sen när man väl börjar ordentligt och skolan börjar så kommer jag alltid att börja vid 8, och då måste jag åka vid 7, ev. 7.20! Jag tror inte att jag kommer sätta klockan så att jag sticker ut och springer kl 5.30.... observera: tror inte! Tanken finns ändå där "skulle ju kunna testa nåon morgon, det är ju så skönt efteråt!" 

Men men, nog för att jag börjar sent, men inte hur sent som helst så här kan jag inte sitta längre - nu ska jag göra mig klar för arbetsdagen!



                                          ~¨ * ¨~ Hoppas du får en fin dag ~¨ * ¨~

Kommentarer
Postat av: Madde

Inget roliogt väder idag heller Usch



Angeling

Postat av: Linda

När du inte kunde imponera på mig mera, så ska du ut och lubba mitt i natten! ;o) Jag lovar att jag inte klandrar dig om det nu skulle bli ett "inte" :o)

2008-08-04 @ 13:46:07
URL: http://tashmiras.blogg.se/
Postat av: Elin

Madde: Nej, verkligen inte!!



Linda: Hehe, hade ju sovmorgon ju! :) Var ju iof inte tidigare än våra innebandylördagar som snart kör igång ju! :)

2008-08-04 @ 20:27:37
Postat av: Karin

Ojoj, jag tror du har blivit en runoholic! Kramar!

2008-08-04 @ 21:16:39
Postat av: Karin

Ojoj, jag tror du har blivit en runoholic! ;) Kramar!

2008-08-04 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback