Update!

Sådär ja... har inte kunnat logga in för att skriva på ett tag nu, men nu ska det kanske gå att fixa ett litet inlägg! Kommer väl inte hinna skriva så mycket nu för jag har bara lite tid kvar av rasten nu!

I helgen var det kalas hos syster yster, och det var mycket nice! Storebror + fru var nere och hälsade på från Stockholm och det var så kul att träffa dem igen! Nu får vi ta oss i kragen och åka upp dit också, nån gång förutom när jag ska ränna runt Stockholm! =)

I söndags blev det långpass! Sprang hem till Anna, och därifrån tog vi oss upp till Änggårdsbergen och sprang där. Det var slaskigtm och lite slaskhalt men skönt att komma ut i skogen! När vi kom ut från skogen så svängde jag av på gångvägen längs Säröleden!  Följde den (tråkiga) vägen ända till Askimbaet och där sprang jag över till Näsetvägen. Sen blev det Åkered - Önnered - Fiskebäck - Hinsholmen - Påvelund och så hem! Låter ju lite kort när man skriver det såhär, men den lilla rundan slutade på 27,6 km på 2 timmar och 50 minuter. =)

Nu ska vi få nytt golv också hemma, så igår flyttade vi in så mycket möbler som det bara gick in i köket. Himla snygt, ska nog alltid ha det så ;) Usch nej.... men hoppas de blir klara snabbt i lägenheten, annars blir det kaiko i helgen när vi får besök! =)

Nu ska jag arbeta lite! Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för i lördags!! Ska boka tid hos make up store när jag är jättestor och känner mig hemsk! :) Haha, perfekt!! Kram kram!!

2008-04-01 @ 14:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback