Slarvmaja!

Slarvmaja - det är mitt andra namn det! Andreas fyller år i maj, och jag har en superbra present till honom, bokad och klar! Varit klart ett tag nu, och jag har förstått att han har anat vad det ska bli. Var nämligen tvungen att säga till honom att ta ledigt från jobbet 2 dagar, torsdag och måndag vid midsommarhelgen! Men mer än det har jag inte sagt.... men så läser han ju andra bloggar också, t.ex. Marias som skriver om hur hon och Richard har börjat träna för Tromsö halvmarathon den 21 juni, och han visste ju redan innan att loppet går den dan så anat har han gjort, men inte vetat!! Men så igår så hittade han förstås papprena på flygbokningnen upp till Bodö när han skulle betala räkningar! Slarvmajan hade ju lagt dem lite dumt dårå! =)  men men, han blev ju glad för resan och så, och själva halvmaran? Det blir ju bara en bonus, nu får han springa två halvmaror inom loppet av några veckor! ;)

Halvmaror ja, det innebär ju träning - iaf för andra vanliga döda så idag blir det ett långpass! Vet inte riktigt vart jag ska bege mig än, men det ger sig så småningom! Ibland blir det klurigare att komma på vart man ska springa än att just få ihop själva springandet! Men när man väl är ute så brukar det ge sig!

Har precis städat här hemma, och fixat och donat! Skönt! Imorgon och på tisdag ska de lägga in klinkers så vi får vårt nya hallgolv också, ska bli skönt när det blir klart!

Hepp - trevlig Söndag på er!

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha, bara plåga honom! :)

2008-04-27 @ 18:59:34
Postat av: Karin

Haha, slarvpelin! Skönt att få fixat klinkers, det kommer bli finfint! Kramar!

2008-04-27 @ 20:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback