Rätt beslut...

... i torsdags när jag kom ut på ett längre pass! Nu är vädret inte riktigt upplagt för ett långpass, men iof så är det ju syrerikt i luften när det regnar så det är kanske superbra väder då?! Men åtminstone inte lika trevligt att springa i som sol, blå himmel och vårväder! :)

Nu ska jag strax ner och leka Ulla-Bella på styrelsemötet, och efter det blir det träning! Nu kommer man ju till dagens beslut - vart/hur/när ska jag träna idag? =) Jag bekymrar er verkligen med livets stora frågor!

Blev ju inte innebandy idag för min del pga detta möte, och det är synd. Himla kul med innebandyn på lördagsmorgonen och jag missar det ogärna! Blir ju inte så många gånger till nu, och sk ajag dessutom in få in långpass på 30 km så kanske benen ska vara lite piggare än efter ett innebandypass! Det enda bra idag är ju att det blev sovmorgon istället!



Men idag väljer jag nu mellan två alternativ... antingen 3*3*450 m som jag skrev om i torsdags! Och det tror jag faktiskt vore kul... hänger lite på om det fortdsätter droppar, eller om det övergår i spöregn! Andra alternativet är att ta intervaller på löpband, vilket kan vara lite trökigare men där påverkas man ju inte av vädret! Då kan jag också passa på att testa Boot Camp, ett pass jag inte kört innan.

BootCamp:En effektiv träningsform hämtad från den amerikanska militären. Ettpass med hög intensitet där man varvar styrka med egna kroppvikten och kondition i korta intervaller. Man får ökad motivation, energi och självförtroende på köpet!

              Vilket ska jag välja?       


Ja, precis som torsdagens inlägg blir detta en spänannde Cliffhanger där svaret på mina svåra frågor kommer efter det att jag har genomfört passet, vilket det nu blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback