Laddar för långpass!

Nu laddas det för fullt för ett långpass! Jag håller på att koka runekakor för att testa dem under passet (om de hinner svalna vill säga), jag har blandat sportdryck och plockar fram vätskebälte, laddat Ipoden, och lite annat smått och gott! På programmet för idag står det 26 km, och rundan jag mätt ut hem till Johan och Linda slutar på 25,2 km - kanske får lägga till en extrasväng då =) Rundan kommer gå härifrån bort till Näsetvägen, och sedan över till Säröleden! Sedan följer man gångbanan längshavet ut till Snipen och tar in på Lindomevägen! Där går en cykel/gångväg längs med vägen, förutom på ett ställe där man får springa längs vägrenen, och sedan kommer man till Lindome! Det låter ju faktiskt inteså jobbigt när man skriver det så här! =)

Väl där ute väntas grillpremiären, så jag har ju något att se fram emot hela rundan!

Hoppas alla ni läsare får/har en trevlig dag i solen, för det ska jag ha! =)


Kommentarer
Postat av: Maria

Mmm, smarrigt det låter med Runekakorna! Jag har aldrig testat men Richard hälsar att det är riktigt gott med hackade nötter i... :)
Jag ska köpa en ny pulsklocka (gratisklockan från iForm sjunger på sista versen...) och har kollat på Polars SR200, har du några tips eller rekommendationer?
Här är det trötta ben efter vad som blev drygt 14 km, konditionsmässigt kändes det bra men benen var som sagt ordentligt trötta!
Ha det gott, hoppas långpasset gick bra!
Stora kramar.

2008-04-20 @ 15:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback